ارزیابی کامل ۵۴ روستا توسط ارزیابان هلال احمر

رییس سازمان امداد و نجات از ارزیابی ۵۴ روستا توسط ارزیابان هلال احمر خبر داد و گفت: خوشخبتانه تاکنون مصدومیتی گزارش نشده است.

به گزارش مشرق، مهدی ولیپور رییس سازمان امداد و نجات درباره آخرین وضعیت زلزله‌زدگان در منطقه زلزله زده در بندرعباس گفت: دو زمین‌لرزه به بزرگی ۶.۳ و ۶.۴ منطقه قلعه‌قاضی در استان هرمزگان را لرزاند. البته اول اعلام شده بود زمین‌لرزه در منطقه لافت در قشم نیز به وقوع پیوسته است که ۳ تیم زمینی به این منطقه اعزام شده است که تا این لحظه به جز ریزش سنگ از کوه موردی گزارش نشده است.

وی با بیان اینکه ارزیابان همچنان در حال بازدید از مناطق زلزله زده هستند، گفت: براساس گزارش‌هایی که از مقامات محلی به دست ما رسیده است ترک‌خوردگی در منازل در منطقه فین نیز گزارش شده است.

به گفته رییس سازمان امداد و نجات هلال احمر در مجموع در این منطقه ۱۳۷ روستا وجود دارد که تاکنون ۵۴ روستا به صورت کامل مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند.

ولیپور خاطرنشان کرد: تاکنون خسارتی اعلام نشده است اما ارزیابی‌ها انجام خواهد شد. ۱۵۰ نفر از همکاران ما نیز در قالب تیم‌های عملیاتی در منطقه حضور دارند دو بالگرد در منطقه در حال آماده باش برای ارائه خدمت است. استان بوشهر و کرمان و فارس در حال آماده‌باش کامل هستند.

به گفته ولی‌پور خوشبختانه تا این لحظه تلفات و مصدومیت جانی نداشتیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    0 0
    دیگه من مطمئن شده ام که زلزله های بزرگ ، یه ربطی به فصل سرما داره . حداقل توی کشور ما که اینجوریه . الان سالگرد زلزله ازگله هم هست
    • IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۴
      0 0
      وزلزله ی سرپل

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس