کد خبر 1299169
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
شهید حسن طهرانی مقدم

مهران ناظم‌نیا، ناظر سابق پروژه‌های موشکی پادگان شهید مدرس: شهید طهرانی مقدم از ماجرای محاصره توسط بعثی‌ها سخن گفتند و سپس اذعان کردند که الان وضعیت من از آن دوران‌ بدتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    1 12
    ایران در تجهیزات مزیت ندارد و ناتوان است نمونه ان در عملیات امریکا و اسراییل است .
    • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      7 0
      خفه شو منافق نوکر اجنبی
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      2 0
      ببین تا کجات سوخته که درباره ایران همچین حرفی میزنی
    • IR ۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      1 0
      ایران در تجهیزات مزیت ندارد و ناتوان است نمونه ان در عملیات امریکا و اسراییل است ؟!!!! می شه بفرمایید کدام عملیات؟ عین الاسد رو می گی جنگ نیابتی با داعش رو می گی 8 سال دفاع مقدس رو میگی جنگ نیابتی یمن رو می گی چندین جنگ چند روزه حماس و جهاد اسلامی با اسقاطیل رو می گی کدوم رو فرمایش داری چنگ نفتکش ها رو می گی که یک نفر زیاد زر می زد اومد با ناو جنگی سوراخ برگشت؟!!:))))))))))))))))))))))) حالا کدوم رو می گی کارشناس مسائل فشار یهود و آمریکا در منطقه جنوب غرب آسیا و حومه ما که چیزی سراغ نداریم بگو ما هم آگاه بشیم.
  • IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    11 0
    چه کسانی در داخل چشم دیدن موفقیتهای شهید طهرانی مقدم را نداشتند و سرانجام هم ایشان را شهید کردند؟
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
      2 0
      همون هایی که الان با نفوذ در ارکان حکومتی اقتصاد مردم رو به گند کشیدن تا کشوری که رقیب نظامی نداره تو داخل گیر افتاده تو معیشت مردمش به چالش جدی خورد در مقابله فرهنگی با این همه پتانسل تمدنی و فرهنگی صدا و سیمای اون شده مرکز پخش فیلم و سریال کره ای استان امریکا یک مختار می سازه یک دوره خورشیدی می زنه تا دوباره یک سریال تو حد خودش بساز از اون بر خائنی مثل اصغر فرهادی تو دنیا ایران نزاشته کم بود سیاه نمایی های اونبر این هم از داخل شروع کرد اونم وضع سینمایی خانگی خط ابتذال و خشونت وضعیت موسیقی که بماند...... آره داداش هستن زیاد هم شدن دیر بجنبیم خدا می دونه به کجا بره این انقلاب مردمی که دارن مردم با همین نفوذی ها از اون زده می کنن خیال می کنن معضلات شکاف وحشتناک طبقاتی ،فقر درصد بالای ما با این همه ثروت ،رانتخواری ها ،دزدی های بنام اختلاس و این نابرابری ها نتیجه انقلاب هست و فقر و بدختیش مال مردم در صورتی که همون دست های خائن این موارد رو درست کردن همون هایی که ظاهری از ما دیندارتر باطنی مشتی منافق مثل کشمیری .
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۳
    9 0
    لعنت بر کدخدا پرستهای طرفدار گفتمان و مخالف تقویت توان دفاعی کشورمان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس