خرید هیجان‌انگیز است، حال اگر خرید لوازم آرایشی و یا محصولات مراقبت از پوست باشد که این لذت دوچندان می‌شود. بسیاری از محصولات آرایشی طوری نیستند که هر روز بخواهید بخرید، یک‌بار خرید آن برای استفاده کل سال کافی است. با این توصیف، هرچقدر هم چیزی که می‌خواهید بخرید گران باشد، باز ارزشش را دارد؛ مخصوصاً اگر تخفیف خورده باشد که دیگر خریدش واجب است.

تخفیفات بلک فرایدی (جمعه سیاه) امسال تو خانومی چقدر شده؟

اما چه روزی چیزی که می‌خواهیم بخریم آن‌قدر تخفیف می‌خورد که پولمان به خریدش برسد؟ یا اینکه بتوانیم با پول یک محصول، دو محصول تخفیف خورده بخریم؟ قطعاً چنین روزی وجود دارد و فروشگاه خانومی هم آن را فراموش نکرده است!  جمعه سیاه خانومی دارد از راه می‌رسد و بهتر است خودتان را برایش آماده کنید. اول بیایید بیشتر درباره بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه بدانیم.

تخفیف بلک فرایدی (جمعه سیاه)

حتماً اسم بلک فرایدی (جمعه سیاه) را شنیده‌اید. آن‌قدر فروشگاه‌های مختلف تبلیغات گسترده‌ای در اینترنت و فضای واقعی انجام می‌دهند که محال است به چشمتان نخورده باشد. بلک فرایدی برای خارجی‌ها یک تخفیف واقعی است، یعنی محصولی که امکان نداشت پول خریدش را داشته باشید در این روز می‌توانید به کمتر از نصف قیمت بخرید! فروشندگان سود خود را به حداقل می‌رسانند تا مشتریان بیشتری بتوانند محصولاتشان را بخرند. این رسم ابتدا فقط در آمریکا بود و کم‌کم به بقیه جهان هم کشیده شد.

روز شکرگزاری یک جشن و تعطیل رسمی در آخرین پنجشنبه ماه نوامبر در آمریکاست. آمریکایی‌ها روز بعد از جشن شکرگزاری را به‌عنوان شروع فصل خرید کریسمس می‌شناسند. به همین مناسبت فروشگاه‌های زیادی در این روز تخفیف‌های چشم‌گیری روی محصولات خود می‌دهند. به‌مرور زمان این روز به نام «جمعه سیاه» شناخته شد. امروزه بلک فرایدی دقیقاً یک روز نیست و معمولاً فروشگاه‌ها تخفیفات خود را از چند روز قبل شروع می‌کنند.

بخرید، قبل از اینکه تمام شود!

تخفیفات بلک فرایدی (جمعه سیاه) امسال تو خانومی چقدر شده؟

این یک شعار نیست بلکه یک توصیه دوستانه است! قطعاً هرکسی که خرید مفصلی دارد منتظر این روز است؛ و او در این انتظار تنها نیست! خیلی از آدم‌ها خرید خود را به بلک فرایدی موکول می‌کنند تا هم در هزینه‌هایشان صرفه‌جویی کنند و هم با پولی که صرفه‌جویی کرده‌اند چیز بیشتری بخرند. قطعاً یک ست کامل لوازم آرایشی رنگارنگ خیلی جذاب است، به شرطی که به‌موقع گزینه خرید را بزنید.

لوازم آرایشی از آن چیزهایی نیست که هر روز بخواهید بخرید، یک رژ را می‌توان یک سال استفاده کرد. می‌توانید یک رژ معمولی را با قیمت معمولی بخرید یا اینکه یک رژ مارک را در تخفیف با قیمت همان رژ معمولی! خب، انتخاب واضح است، هرکسی خرید یک رژ مارک آف خورده را انتخاب می‌کند. اگر یک رژ را در بلک فرایدی بخرید، تا سال دیگر دوام خواهد داشت و آن موقع هم باز بلک فرایدی است و این چرخه تا ابد ادامه خواهد داشت.

حراجعمه

نگران نباشید، اینکه در ایران زندگی می‌کنید دلیل نمی‌شود از بلک فرایدی جا بمانید، ما هم در ایران حراجمعه خودمان را داریم. هم‌زمان با بلک فرایدی در دنیا، فروشگاه‌ها و آنلاین شاپ‌های داخلی هم این حراج‌ها را منعکس کرده و تخفیفات خوبی بر روی محصولات خود می‌دهند. قطعاً در این تخفیف قیمت بسیاری از محصولات برای ما ایرانیان معقول‌تر می‌شود و قدرت خرید آن را پیدا می‌کنیم.

پیشنهادمان این است که اگر قصد خرید لوازم آرایشی را دارید، دست بجنبانید. در این حراج می‌توانید بهترین مارک‌های دنیا را با قیمت‌هایی باورنکردنی بخرید. هم‌زمان با بلک فرایدی، حراجعمه خانومی روز 7 آذر است. چیزهایی که می‌خواهید بخرید را لیست کنید و مرتب سایت را رفرش کنید تا به‌محض شروع شدن حراج خریدتان را انجام دهید. تنوع محصولات خانومی آن‌قدر زیاد است که قطعاً دست‌خالی سایت را ترک نخواهید کرد.

تخفیفات بلک فرایدی (جمعه سیاه) خانومی

تخفیفات بلک فرایدی (جمعه سیاه) امسال تو خانومی چقدر شده؟

فروشگاه خانومی در بلک فرایدی برنامه ویژه‌ای برایتان دارد. در این حراج تمام محصولات خانومی بین ۴۰ تا ۷۰ درصد آف می‌خورد. شما می‌توانید محصولات آرایشی بهترین برندهای دنیا را با بهترین قیمت از ما بخرید. راحت و بی‌دردسر خرید کنید و همان لذتی را ببرید که انگار دارید از کمپانی اصلی آن مارک خرید می‌کنید. بی‌شک خریدتان را به‌دقت و با سرعت بالا برایتان ارسال خواهیم کرد و تجربه خوبی از خرید با ما خواهید داشت.

تجربه بلک فرایدی سال‌های گذشته خانومی نشان می‌دهد که بسیاری از مشتریان ما از خریدشان راضی بوده‌اند. ما سفارشتان را در خانومی، رایگان برایتان ارسال می‌کنیم؛ کیفیت و اصالت کالا را تضمین می‌کنیم؛ و تاریخ انقضای محصولات را هم بادقت چک می‌کنیم که بالای یک سال باشند. در فروشگاه خانومی هم آن‌قدر تنوع محصول وجود دارد که هر چیزی که بخواهید پیدا شود؛ پس نگران نباشید.

در آخر امیدواریم که امسال هم خرید خوبی از خانومی داشته باشید، محصولات ارزان و باکیفیتی بخرید و به شادی استفاده کنید. قطعاً رضایت شما مایه دلگرمی ما خواهد بود.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس