کد خبر 1299151
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۶
روشن: امیری را می‌بینم یاد کارو حق‌وردیان می‌افتم/ در جام جهانی ۳ بازی می‌کنیم و برمی‌گردیم

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران معتقد است، تیم ملی در مقطع فعلی شرایط صعود به مرحله دوم مسابقات جام جهانی را ندارد و بعد از برگزاری سه دیدار مرحله گروهی به خانه باز می‌گردد.

به گزارش مشرق، حسن روشن در مورد شرایط تیم ملی در آستانه بازی با سوریه گفت: وضعیت تیم ملی فعلاً خوب است و این شرایط باید حفظ شود. ما باید با دست پر به مصاف عراق و امارات برویم تا مقابل این تیم‌ها قرار بگیریم و اگر در بازی بعدی سوریه را ببریم دیگر استرسی نخواهیم داشت و با دست پر در دیدارهای بعدی حاضر می‌شویم. البته بهتر است دراگان اسکوچیچ هم کاری که می‌خواهد آخر انجام دهد از همان اول انجام دهد تا تیم ملی هم با دردسر کمتری مواجه شود.

روشن در ادامه با تمجید از مدافع - هافبک ملی‌پوش پرسپولیس یادآور شد: وحید امیری در تیم ملی نشان داد که یک ستاره تأثیرگذار است، ولی در بازی‌های گذشته بیشتر به‌عنوان دفاع چپ از این بازیکن استفاده شده است، ولی توان امیری در بخش تهاجمی بسیار بیشتر است و هر وقت به‌عنوان وینگر یا هافبک بازی کرده، بهترین عملکرد را داشته است. وقتی امیری را می‌بینم یاد کارو حق‌وردیان می‌افتم. امیری فوتبالیست خوب و باشخصیتی است که در زمین مسابقه دوندگی زیادی دارد و فکر می‌کنم که بهتر است سرمربی تیم ملی از این بازیکن در فاز تهاجمی استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

پیش‌بینی سایت آماری از صعود ایران به جام جهانی+عکس

مهاجم پیشین تیم ملی فوتبال ایران در پاسخ به این پرسش که آیا ایران می‌تواند در جام جهانی از مرحله حذفی عبور کند، خاطر کرد: به احتمال فراوان داستان دوره‌های قبل تکرار خواهد شد و ما بعد از رفتن به جام جهانی سه بازی انجام خواهیم داد و دوباره به ایران برمی‌گردیم. من فکر می‌کنم تیم ملی شرایط صعود به مرحله دوم جام جهانی را ندارند، چون همه می‌دانند که فوتبال ما از لحاظ امکانات یا خیلی مسائل دیگر در چه شرایطی قرار دارد.

روشن درباره عملکرد قابل دفاع دراگان اسکوچیچ در تیم ملی و اینکه برخی همچنان از این مربی انتقاد می‌کنند، خاطر نشان کرد: برخی دیدگاه‌ها که در مورد اسکوچیچ وجود دارد به دلیل این است که او از پایین به بالا رسیده است. به هر حال این مربی قبل از حضور در تیم ملی کارنامه روشنی نداشت، ولی ما نتایج خوبی گرفته‌ایم. شرایط برای جام جهانی فرق خواهد کرد و اعتقاد من این است که باید نیمکت تیم ملی باید بسیار قوی‌تر شود، حال اینکه قوی‌تر شدن نیمکت با تغییر سرمربی یا تقویت کادر فنی انجام شود یک موضوع جداگانه است که به موقع در موردش می‌توان صحبت کرد. مسئله مهم این است که ما بتوانیم در بازی‌های آینده نتایج خوبی بگیریم و به جام جهانی صعود کنیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس