کد خبر 1299131
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
رییس شورای شهر تهران مهدی چمران نمایه

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کتابخانه‌های شهرداری نسبت به کتابخانه سایر دستگاه‌ها مانند وزارت ارشاد غنی‌تر و فراتر است گفت: لازم است میزان مطالعه و کتابخوانی در کشور در شرایط بهتری باشد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر ضمن گرامیداشت روز میلاد حضرت امام حسن عسگری (ع) اظهار داشت:‌ان‌شاءالله پیرو مکتب ولایت و به جد و صداقت راهشان را کامل ادامه دهیم و ان‌شاءالله خداوند این توفیق را نصیب ما می‌فرماید.

بیشتر بخوانید:

کتاب، یار مهربان یا رفیق ناباب؟!

وی افزود: ۲۴ آبان فردا روز کتاب و کتابخوانی است که البته در مکتب و کشور ما جایگاه خاصی برای این مسأله ایجاد شده و ان‌شاءالله در کل میزان مطالعه و کتابخوانی نیز شرایط بهتری حاصل شود.

رئیس شورای شهر تهران ادامه داد: قبلا چند مصوبه در حمایت از کتاب، کتابفروشی و کتابخوانی بود و در شوراهای سابق که فعالیت داشتیم این موضوع مورد توجه قرار داشت.

چمران گفت: کتابخانه‌های شهرداری نسبت به دستگاه‌های دیگر مانند کتابخانه‌های وزارت ارشاد بیشتر و غنی‌تر است و در برخی ایام حتی شبانه‌روزی فعالیت داشت و ساعت کار آنها فراتر بود تا مطالعه‌کنندگان فرصت بیشتری برای مطالعه داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

ارائه خدمات حضوری کتابخانه‌های استان تهران آغاز شد

وی خاطرنشان کرد: همچنین فردا ۲۴ آبان روز جهانی دیابت و نیکوکاری است که البته در کشور ما مردم در حوزه نیکوکاری پیشتاز بوده و هستیم و بسیاری از مسائل کشور را با نیکوکاری مدنظر قرار داده‌ایم و ان‌شاءالله توفیقات بیشتر هم حاصل خواهد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس