زینب

ایران و سوریه در یادداشت تفاهمی به منظور ساماندهی سفرهای زیارتی توافق کردند در مرحله نخست، ۱۰۰ هزار زائر از ایران به سوریه سفر کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    3 0
    ان شاالله با امنیت و آرامش راه زیارت باز بشه و باز بمونه. گنجینه بزرگی از تاریخ اسلام بخصوص تاریخ عاشورا، اگر هم اجحاف نباشه تاریخ ادیان ابراهیمی تو سرزمین شام هست، امیدوارم که تور لیدرها، راهنماها و ... همه با این تاریخ آشنا باشن و زائران رو روشن کنن، قدم به قدمش درس و عبرت هست.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 1
    در زمانه ای که ارز خارجی کم داریم و شیعیان ایران بدلیل تورم توان سیر کردن بچه ها را ندارند چگونه برنامه سفر ایرانیان را به خارج می ریزند اگر هر نفر ده میلیون خرج کنه سفر صد هزار نفر میشه هزار میلیارد تومان با این هزار میلیارد صدها خانه میشه ساخت
    • IR ۱۴:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      1 0
      با بخشی از نظر شما موافقم درصورتی که همه سفرهای خارجی با این استدلال انجام نمیشد، نه اینکه سفر به ترکیه اخوانی و امارت وهابی و... برای کازینو و عشق حال باز باشه ولی سفر زیارتی به کشور هم مذهب برا تقویت مردم هم مذهبت بسته باشه، سفر زیارتی به عراق و سوریه با باقی سفرهای خارجی به شدت فرق میکنه، اگه میخواهید شیعه زنده بمونه اتفاقا باید این سفرها راه بیوفته، الان کلی دلار، ارز و... صرف سفر به ترکیه، ارمنستان، امارت و... میشه، اونا حرفی نیست (در صورتی که همه اینها دقیقا داره میره تو جیب دشمنان شیعه، یا حداقل بیتفاوت)، ولی سوریه و عراق فرق میکنه داری اقتصاد مردم هم مذهبت رو تقویت میکنی، اقتصادی که توسط همون ترکیه و سایر اخوانیون و وهابیون ... ویران شده، ضمن اینکه این سفرها دوطرفه س.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس