کد خبر 1298254
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹
وضعیت پرداخت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان تأمین اجتماعی

علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان مستمری‌بگیران تهران، در ارتباط با تعداد بازنشستگانی که تا کنون وام قرض‌الحسنه خود را دریافت کرده‌اند، توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش مشرق، علی دهقان کیا اظهار کرد: ۲۸ هزار نفر بازنشستگان تهران وام را دریافت کرده‌اند و مابقی بازنشستگان نیز در ۶ ماهه دوم سال ۱۴۰۰ وام خود را دریافت می‌کنند.

وی گفت: امسال سهم بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران در ارتباط با دریافت وام قرض‌الحسنه؛ ۴۲ هزار نفر است که از این تعداد تا به امروز ۲۸ هزار نفر وام خود را دریافت کرده‌اند و مابقی نیز طی بازه زمانی مشخص با مراجعه به سایت کانون بازنشستگان تهران وام خود را دریافت می‌کنند.

رئیس کانون بازنشستگان مستمری‌بگیران تهران ادامه داد: میزان وام ۷ میلیون تومان و در بازپرداخت ۳ ساله خواهد بود. علاوه بر اینکه در ماه‌های آتی نیز با بازگشایی مجدد سایت کانون بازنشستگان، افراد واجد شرایط می‌توانند ثبت نام کنند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا میزان وام دریافتی بازنشستگان در سال آینده افزایش خواهد یافت یا خیر، گفت: تلاش ما بر این اساس است که بتوانیم این رقم را به ۱۰ میلیون تومان افزایش دهیم البته این موضوع بستگی به شرایط سازمان تأمین اجتماعی دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    1 0
    بیچاره بازنشسته تامین پول سرباز صفر از حقوق اینا بیشتره سی سال عمرشون را گذاشتن الان هم دیگه قوه وبنیه نمانده برا کار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس