کد خبر 1298213
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۶
دستگیری عاملان قتل جوان ۱۹ ساله در کمتر از ۴ساعت در مرند

فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری عاملان نزاع و درگیری منجر به قتل جوان ۱۹ ساله در کمتر از چهار ساعت خبر داد.

به گزارش مشرق، محمد جلیلیان اظهار داشت: درپی کسب خبری از مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از مناطق شهرستان مرند موضوع در دستور کار پلیس شهرستان  قرار گرفت.

وی افزود:  ماموران با حضور در محل حادثه در بررسی های اولیه دریافتند، یک نفر جوان ۱۹ ساله با دو نفر جوان دیگر بدلیل نامعلومی در محوطه یکی از سالن های ورزشی شهر با یکدیگر درگیر شدند که در این درگیری جوان ۱۹ ساله مورد اصابت چاقو قرارگرفته و به بیمارستان منتقل که بعلت شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

جلیلیان گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی موفق شدند دو برادر که عامل نزاع و درگیری و قتل بوده و از محل درگیری متواری شده بودند را در کمتر چهار ساعت شناسایی و دستگیر کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • DE ۲۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    8 0
    قدیمها چاقوکش ها سالها تمرین میکردند تا بتونند کسی را با چاقو بزنند که جای بخیه هاش همیشه بمونه تا حساب بیاد دستس و یادش نره کسی رو نمیکشتند‌ .حالا هر لات بی سرو پایی یه چاقو تو جیبشه فکر میکنه میخواد چغندر و شلغم برای گاو خورد کنه لعنت به هرچی آدم سناری و درپیتی و بی شخصیته لات هم لات های قدیم حرمت زن و بچه و ناموس مردم و اعیاد مذهبی را داشتند . غربگداها فرهنگ مردم را خراب کردند بی صفت ها.
    • IR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
      1 0
      خوب گفتی چون قدیم لاتها هم یک ریشه کوچک داشتند ولی امروزه بچه ای که سر سفره ای که حروم و حلالش معلوم نیست بزرگ میشه ، یک انسان بی ریشه است.
  • موسی IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    3 0
    فقط قصاص
  • رضا IR ۰۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۱
    4 0
    این جانوران هم یک جوان و خانواده اش و هم خود و خانواده خود را نابود کردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس