جزئیات حادثه ریزش تونل در خط ۶ مترو/ مصدومیت یک کارگر از ناحیه پا

هیدارن تازه ترین جزئیات را از حادثه ریزش بخشی از تونل پروژه توسعه خط ۶ مترو تهران تشریح کرد.

به گزارش مشرق، حمید هیدارن مدیر روابط عمومی شرکت ساخت مترو تهران و حومه در تشریح تازه ترین جزئیات از حادثه ریزش بخشی از تونل پروژه توسعه خط ۶ مترو تهران گفت: بخشی از دیواره سینه کار (مقطعی که کار حفاری در آن انجام می شود) به ارتفاع نیم متر شاهد ریزش خاک بودیم که یکی از کارگران مشغول به کار که بر روی داربست قرار داشت به دلیل ریزش خاک از داربست سقوط کرد و از ناحیه پا دچار شکستگی شد.  

مدیر روابط عمومی شرکت ساخت مترو تهران و حومه افزود: پس از انتقال کارگر حادثه دیده به بیمارستان فرایند درمانی او انجام و از بیمارستان مرخص شد.

هیدارن ادامه داد: در حال حاضر کار تحکیم مکان ریزش خاک در تونل با فرایند شاتکریت و لتیس‌گذاری انجام شده و خطری وجود ندارد.

او در پاسخ به این سوال که آیا علت ریزش خاک تونل مشخص شده است یا خیر؟ گفت: خاک تهران رفتار نا مشخصی دارد و به همین علت ممکن است در تونل حفاری با ریزش و جا به جایی خاک مواجه شویم اما این اطمینان وجود دارد که محل حادثه ساعاتی پیش در تونل خط ۶ تحکیم و ثابت شده است.

جزئیات حادثه ریزش تونل در خط ۶ مترو/ مصدومیت یک کارگر از ناحیه پا

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    البته در آینده بخاطر تخلیه میلیاردها میلیارد بشکه نفت و گاز و بی اتتها آبهای زیر زمینی خیلی از جاها نشست خواهد کرد و شاید بسیاری از آثار باستانی مخصوصا پل ها ترک بخورند و بخش هایی از شهر و روستا در زمین فر روند. حالا هی دست دست کنید و سالانه میلیاردها متر مکعب آب را هدر بدهید یا کانال کشی از جنوب و شمال به داخل ایران نکنیم و با حفر چاه عمیق برنجکاری و پنبه و میوه صادراتی تولید کنیم دلارش را آشغال وارد کشور کنیم و کارخانه جات داخلی را ورشکست کنیم.....در دولت من صادرات به هَزار رسید ما هَندَوانه و خربوزانه و خندوانه به عربها صادر میکنیم و دلار میگیریم ما حتی باغ سیب و گلابی برجامی درست کردیم......فدای لب تشنه ات یا ایرانی....
  • IR ۱۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۰
    0 0
    خاک تهران رفتار نامشخص داره؟!!!.....بعد این خاک زیر خونه کدوم بدبختی بوده که حالا خالی شده ؟ مترو باید خسارت خونه های اطراف تونل هاش را بده ......همشون بدلیل لرزش دارن نشست میکنن.....دزدی شاخ و دم نداره .....مدعی العموم الان کجا تشریف داره.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس