صالح‌آبادی:منابع ارزی حاصل از صادرات نفت وگاز رشد قابل توجهی داشته است

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه جزئیات جلسه امروز اعضای کمیسیون با صالح آبادی رئیس کل بانک مرکزی درباره مبادلات ارزی و ارز حاصل از نفت وگاز و میعانات گازی را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جزئیات جلسه عصر امروز این کمیسیون، گفت:آقای صالحآبادی رئیس کل بانک مرکزی و معاونانش میهمان جلسه عصر امروز اعضای کمیسیون برنامه و بودجه بودند.

وی با بیان اینکه مسئولان بانک مرکزی در این جلسه گزارشی از میزان مبادلات ارزی به اعضای کمیسیون ارائه کردند، افزود:طبق گزارش آقای صالح آبادی مجموع منابع ارزی حاصل از نفت، گاز، میعانات گازی، ارز ارائه شده در سامانه نیما و ارز اشخاص نسبت به سال قبل رشد قابل توجهی داشته است.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ادامه داد: رئیس کل بانک مرکزی عنوان کرد که قرار است با همکاری کمیسیون برنامه و بودجه و در همکاری با بازار پول و سرمایه روش‌های تامین مالی جدیدتری  به منظور تامین مالی پروژه های زیربنایی فراهم شود تا از این مسیر بار مالی طرح های عمرانی بر روی بودجه دولت کاهش پیدا کند.

مفتح با اشاره به نقطه نظرات نمایندگان در این جلسه مشترک تصریح کرد:اعضای کمیسیون  در این جلسه تاکید داشتند که ثبات در بازار ارز حاکم شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    2 0
    اما باز هم روزانه و مداوم قیمتها بالا رفته و کماکان ما احساس فقیری میکنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس