کد خبر 1297106
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
دستگیری ۷ کارمند شهرداری قرچک به اتهام جعل اسناد

صاحب یک کافی نت غیرمجاز در مشهد که با دریافت ۵ هزار تومان کارت واکسن جعلی صادر می‌کرد دستگیر و راهی دادگاه شد.

به‌ گزارش مشرق، چندی قبل گزارش‌هایی به اتاق اصناف مشهد رسید مبنی بر اینکه صاحب یک کافی نت در شهرک شهید رجایی مشهد با سوء‌استفاده از کارت‌های واکسیناسیون خالی از مشخصات برای افراد متقاضی در قبال دریافت ۵ هزار تومان مشخصات آنها را در کارت ثبت کرده و با یک دستگاه رایانه اقدام به جعل کارت‌ واکسن می‌کند.

بیشتر بخوانید

جناب سروان قلابی دستگیر شد

امیر دلداری، مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد در تشریح این خبر گفت: در بررسی تراکنش مالی دستگاه پز کافی نت این فرد متخلف مشخص شد وی فقط در ماه مهر گذشته ۲۰ میلیون تومان از این راه درآمد کسب کرده است.مدیر نظارت و بازرسی اتاق اصناف مشهد ادامه داد: کافی نت متخلف با دستور قضایی پلمب و صاحب آن به دادگاه معرفی شد.

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    11 0
    نون این بنده خدا آجر نکنید بروید اختلاسگران و دزدها و غارتگران بیت المال را دستگیر کنید
  • مهدی مختاری 291 IR ۲۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    14 7
    من واکسن نمی زنم، آزمایش کرونا (پی سی آر) هم نمی دهم. شغلم را ادامه می دهم، هر کجا که دلم بخواهد می روم، اگر دلم خواست ماسک می زنم اگر هم دلم نخواست ماسک نمی زنم. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- به کارت جعلی واکسن هم نیازی ندارم. --------------------------------------------------------------------------------------------------------------- رهبران هیچ دولت و هیچ حکومتی هم نمی تواند در ادامه زندگی ام اختلالی به وجود بیاورد. همانطوری که آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند طرح واکسن اجباری هم هیچ غلطی نمی تواند بکند. به زودی شکست خوردن این طرح مزخرف را هم می بینیم.
    • رسول IR ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      2 0
      عجب یایا قلدرشدی
    • IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
      3 8
      منم شکست و حقارت مخالفان واکسن رو میبینم چون واکسن نزده ها بیشتر مردن و واکسن نزده هایی که کرونا گرفتن گفتن ای کاش واکسن میزدن و اونایی که اونا رو به واکسن نزدن هدایت کردن رو لعنت کردن و گفتن ای کاش به حرفشون گوش نمیدادن
    • واقعی اما مجازی IR ۰۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      0 6
      واقعا این همه مقاومت در برابر فهمیدن ارزش واکسیناسیون و اصرار بر کوبیدن بر طبل جهالت کار هر کسی نیست.تبریک میگم بهتون بابت توانایی خاصی که دارید
    • مهدی مختاری 291 IR ۱۷:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
      5 0
      پاسخ به ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸ : من بمیرم بهتر از آن است که اختیار جسم و روح و کل امورات زندگی ام در دست دیگران باشد و از خودم هیچ اختیاری نداشته باشم. زندگی این شکلی از هزار بار مُردن هم بدتر است. هم واکسن و هم خود این ویروس رو صهیونیست ها ساخته اند. شما هم اگر می خواهید بیمار نشوید ماسک بزنید و بهداشت رو هم رعایت کنید؛ بیمار شدن یا نشدن شما به ما ربطی ندارد به نوع رفتار خودتان ربط دارد. در ضمن فحش باد هواست و گذر زمان مشخص می کند که حقیر واقعی چه کسی است.
    • درود IR ۱۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۸
      1 0
      درود برشما
  • IR ۲۱:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    6 0
    20 میلیون، نفری 5 هزار تومن میشه 4 هزار نفر نصف مشهدو براشون کارت واکسن صادر کرده که خخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس