کد خبر 1296967
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۰
بورس نمایه

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: بازار بورس بازاری پرنوسان شده است و هروقت قیمت ارز بالا می‌رود بازار بورس هم صعودی می‌شود.

به گزارش سرویس بورس مشرق، مجتبی رضاخواه نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (سه‌شنبه) پارلمان در جریان گزارش وزیر اقتصاد درباره بورس اظهار کرد: سال گذشته دولت خبط بسیار بزرگی کرد و مردم را حتی آنهایی که آموزش کافی برای استفاده از بورس ندیده بودند، تشویق و ترغیب برای حضور در این بازار کرد بعد از آن شاهد نزول بسیار بزرگ بورس بودیم.

وی از وزیر اقتصاد خواست که دولت در سال گذشته در این نزول دخالت داشته است و یا این کار برای تامین بودجه بوده یا خیر؟ همچنین دولت فعلی چنین قصدی را دارد یا خیر؟

رضاخواه در ادامه بیان کرد: اگر نرخ سود بین بانکی افزایش یابد که ظاهرا این اتفاق هم رخ داده باعث می‌شود که بانک‌ها به جای سرمایه گذاری در بورس نقدینگی را در بین خود جابه‌جا کنند.

وی ادامه داد: آقای خاندوزی اشاره داشت که باید ریل‌گذاری اصلاح شود. سوال این است که اگر این اتفاق رخ ندهد باید مردم توان اصلاح ریل‌گذاری را بدهند؟

وی بازار بورس را بازاری پرنوسان خواند و گفت: هروقت قیمت ارز بالا می‌رود بازار بورس هم صعودی می‌شود. برنامه دولت برای جبران اتفاقات سال گذشته چیست؟ ان‌شاءالله که دولت فعلی به دنبال تثبیت نرخ ارز است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس