کد خبر 1296338
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۹
دادخواست اعطای مجوز به «مایک پنس» برای ابطال پیروزی بایدن رد شد

معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی ضمن انتقاد شدید از دولت جو بایدن ابراز اطمینان کرد که جمهوریخواهان در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ پیروز خواهند شد.

به گزارش مشرق، «مایک پنس» معاون رئیس جمهور سابق آمریکا در یک سخنرانی ابراز اطمینان کرد که جزب جمهوریخواه در انتخابات ریاست جمهوری  ۲۰۲۴ دوباره قدرت را به دست خواهد آورد. 

بیشتر بخوانید:

رقابت تنگاتنگ بایدن و هریس در عدم محبوبیت

خبرگزاری اسپوتنیک با اشاره به سخنرانی پنس در «گردهمایی سالانه رهبری ائتلاف یهودیان جمهوری‌خواه» گزارش داد، اظهارات مایک پنس را می‌توان یک سرنخ و نشانه درباره احتمال نامزدی وی در انتخابات ۲۰۲۴ تلقی کرد.

با توجه به حضور یهودیان و صهیونیستها در این مراسم، مایک پنس از سیاستهای «جو بایدن رئیس» جمهور آمریکا در قبال اسرائیل انتقاد کرد. 

وی در این زمینه گفت: «اشتباه نکنید، جو بایدن به اسرائیل پشت کرده است.»

معاون سابق دونالد ترامپ همچنین از سیاستهای دیگر دولت واشنگتن انتقاد و تاکید کرد که آمریکای تحت رهبریِ بایدن یک ملت بحران زده است. 

براساس گزارش اسپوتنیک، مایک پنس در اوایل سال جاری میلادی در نخستین برنامه مقدماتی انتخاباتی خود به ایالتهای آیووا، نیوهمپشایر و کارولینای جنوبی سفر کرده بود.

پنس در سخنرانی خود در آیووا از پاسخ دادن به این سوال که آیا نامزد انتخابات ریاست جمهوری نامزد می‌شود یا نه طفره رفت اما تاکید کرد که تمرکز فعلی وی بر انتخابات حساس میان دوره ای کنگره است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا نیز از دیگر سخنرانان این مراسم بود اما سخنرانی وی به صورت ویدئویی و نه حضوری بود.

روابط ترامپ با مایک پنس بعد از انتشار نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۲۰۲۰ و ادعای رئیس‌جمهور سابق آمریکا درباره «تقلب بزرگ» دموکرات‌ها و جو بایدن، تیره شد چرا که معاون ترامپ با درخواست‌های او برای تایید نکردن نتایج آرا در جلسه شمارش آرا در جلسه کنگره آمریکا موافقت نکرد. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس