کد خبر 1296333
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸
سفر دادگر به لهستان چه ضرورتی داشت؟

مشخص نیست سفر علی دادگر رییس و سرپرست سابق فدراسیون تیراندازی در کنار جواد فروغی به جام ریاست فدراسیون جهانی در لهستان چه ضرورتی داشته است؟

به گزارش مشرق، علی دادگر سرپرست و رییس سابق فدراسیون تیراندازی به همراه جواد فروغی، احمد نجفی مربی تپانچه و ناصر رسولی سرپرست دبیری فدراسیون تیراندازی راهی مسابقات جام ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی لهستان شدند. این مسابقات از ۱۲ تا ۱۹ آبان در حال برگزاری است.  

دادگر در شرایطی عازم این مسابقات شده که هیچ مسئولیت و سمتی در فدراسیون تیراندازی ایران ندارد. او ۹ آبان از سمت سرپرستی فدراسیون برکنار شد و مهدی مبینی به عنوان سرپرست جدید این فدراسیون از سوی وزارت ورزش انتخاب شد. با این حال مشخص نیست دلیل و هدف حضور دادگر در این مسابقات چه بوده است و چه ضرورتی داشته است در این سفر که تنها یک ورزشکار اعزام شده، ۳ نفر همراه عازم لهستان شوند.

فدراسیون لهستان، میزبان این مسابقات تنها برای ۳ نفر شرایط سفر و اسکان را فراهم کرده اما با اعزام چهار نفر از فدراسیون تیراندازی ایران هزینه یک نفر باید از محل فدراسیون پرداخت شود. در این شرایط باید دید حضور علی دادگر که هیچ سمتی هم در فدراسیون نداشته در این مسابقات چقدر ضرورت داشته است؟

جواد فروغی در این مسابقات در ماده میکس تپانچه به همراه ورزشکاری از هند به مدال طلا رسید و در ماده تپانچه بادی در رده چهارم قرار گرفت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدرضا IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    0 0
    دمش گرم جوادفروغی قبل ازاینکه روی سکوبرودبافکربازکاری کردتاهم خودش هم دوربریهاش قهرمان ملی بشن وپاداشهای جورواجوربهشون بدن.یکی هم مثل کشتی گیرهای ماگوشت بدن آب میکنن باخون ودل مدال میگیرن ولی همونجا تموم میشه وازپاداشهای جورواجوروسفرهای گروهی خبری نیست چونکه بلدنیستن یانمیخوان مثل فروغی بایک حرکت آینده خودشون وداوربریهاشونوبسازن این حرکات درکشورمابیشترازقهرمانی ارزش داره.برواقای فروغی خوش باش اندازه همه قهرمانان کشورمون پاداش دادنت نوش جانت آقای خاص
    • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
      0 0
      خدا تو رو هم شفا بده. هر چی ب بقیه دادن به فروغی هم دادند. تو از چی میسوزی بوش دار میا
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    6 0
    سلام.چرا همیشه مغلطه می کنید؟ ویزای هر 4 نفر اعزامی از قبل صادر شده بود. مگر مسابقات جهانی در عرض یک هفته برنامه ریزی و اجرا می شود؟ اینکه رئیس 9 آبان برکنار و مسابقات 12 آبان برگزار شود منافاتی با رفتن رئیس قبلی ندارد. رئیس جدید به مسابقات نرفته است. حتما باید شفاف سازی بشه تا شما مغالطه نکنید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس