کد خبر 1296119
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
جلسه شورای شهر تهران

رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره جزئیات صحن امروز شورای شهر ارائه داد.

به گزارش مشرق، مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در حاشیه صحن امروز شورای شهر در جمع خبرنگاران درباره صحن امروز شورا اظهار داشت: قبل از برگزاری صحن جلسه هم‌اندیشی با شهردار تهران برگزار شد و در مورد بارندگی‌های اخیر و ترافیک در پایتخت مباحثی مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

درخواست شورای شهر تهران برای مقابله با تخریب‌گران

وی افزود: در صحن شورا معاون عمرانی قرار بود برنامه‌های این معاونت را به اعضای شورا توضیح دهد که دوستان شورا گلایه‌هایی در این زمینه داشتند که چرا اطلاع‌رسانی خوبی در مورد پیگشیری از آب‌گرفتگی و مقابله با این موضوع انجام نگرفته است.

رئیس شورای شهر تهران افزود:‌۱۰ هزار نفر در شرایط سخت و شبانه‌روزی جهت مدیریت روان‌آب و پیشگیری از آبگرفتگی و رفع این مشکل فعالیت داشتند و باید به هر حال این موضوع به اطلاع مردم می‌رسد تا برخی سوء استفاده نکنند چرا که دوستان در شهرداری کار ارزشمندی علیرغم اینکه تازه به شهرداری آمده‌اند انجام داده‌اند.

چمران درباره مجادله لفظی در صحن شورا بین معاون عمرانی و عضو شورای شهر گفت:‌به هر حال پیش آمدن چنین موضوعاتی طبیعی است و دور از ذهن نیست قبلا هم چنین اتفاقاتی بوده چرا که جلسات در کمال آزادی برگزار می‌شود و افراد در چارچوب قانونی می‌توانند تذکرات را مطرح کنند.

وی خاطرنشان کرد:‌البته من از دوستان خواستم اگر ناراحت هستند موضوع را به روز دیگر منتقل کنند ولی صحبت‌ها در این زمینه به پایان رسید.

رئیس شورای شهر تهران گفت:‌همچنین امروز در صحن شورا انتخاب اعضای کمیسیون‌های مختلف انجام گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس