جاودانه ها1

فیلم ابرقهرمانی «جاودانه‌ها»، پس از «بیوه سیاه» و «ونوم ۲»، سومین پیش‌نمایش بزرگ سینمایی را در دوران پساکرونا رقم زد.

به گزارش مشرق، فیلم جاودانه‌ها به کارگردانی کلویی ژائو که جدیدترین فصل از دنیای ابرقهرمانی مارول است، روز پنجشنبه (۱۳ آبان) پیش‌نمایش خود را روی پرده سینماهای آمریکا تجربه کرد.

این فیلم با ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار فروش از شانگ چی و افسانه ده حلقه (۸ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار) جلو زد و  پس از دو فیلم ابرقهرمانی بیوه سیاه (۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار) و ونوم ۲: بگذار کارنیج بیاید (۱۱ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار) سومین پیش‌نمایش بزرگ پساکرونایی را به نام خود ثبت کرد.

ثبت سومین پیش‌نمایش بزرگ پساکرونایی توسط «جاودانه‌ها»

جاودانه‌ها تاکنون در ۳۹ بازار بین المللی روی پرده رفته و در دو روز اول اکران در این بازارها در مجموع حدود ۱۹ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار فروش کرده است. این فیلم که داستان آن بر محور یک نژاد فرازمینی قدرتمند از شبه انسان‌هاست به عنوان نقطه عطفی بزرگ در حوزه دربردارندگی قشرهای به حاشیه رانده شده مورد تحسین قرار گرفته است؛ در این فیلم علاوه بر ابرقهرمانان زن شاهد حضور اولین نقش اصلی ناشنوا در دنیای ابرقهرمان‌ها هستیم.

براساس پیش‌بینی‌ها، فیلم جاودانه‌ها در اکران افتتاحیه حدود ۷۵ میلیون دلار فروش خواهد کرد. از جمله فیلم‌های ابرقهرمانی که در دوران پساکرونا روی پرده رفتند می‌توان به شانگ چی و بیوه سیاه اشاره کرد که به ترتیب در سه روز اول اکران ۷۵ میلیون و ۴۰۰ هزار و ۸۰ میلیون و ۴۰۰ هزار دلار فروش کردند. بیوه سیاه همزمان با سینماها در سرویس پخش اینترنتی دیزنی پلاس نیز اکران شد اما دو فیلم شانگ چی و جاودانه‌ها منحصرا در سینماها روی پرده رفتند.

فیلم جاودانه‌ها با بازی آنجلینا جولی، سلما هایک، کیت هرینگتون، جما چن، ریچارد مدن و کمیل نانجیانی داستان تیمی از بیگانگان با قدرت‌های فراانسانی را روایت می‌کند که به مدت هزاران سال در زمین به طور مخفیانه زندگی کرده‌اند. پس از ماجراهای انتقام جویان: پایان بازی یک تراژدی غیرمنتظره آنها را از سایه بیرون می‌کشد تا با هم دربرابر قدیمی‌ترین دشمنان بشریت با هم متحد شوند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس