کد خبر 1296000
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵
شلیک ۴ تیر هوایی برای پایان دادن به فرار سارقان

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت از بازداشت سارقان خودرو و منزل پس از شلیک چهار تیر هوایی خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کیومرث حسنوند با اعلام خبر بازداشت سه سارق در تعقیب و گریز پلیسی، در تشریح این خبر اظهار کرد: مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر در تاریخ ۱۴ آبان حین گشت‌زنی در محدوده استحفاظی خود، سه سارق را هنگام سرقت از یک خودرو مشاهده کرده و وارد عمل شدند. 

بیشتر بخوانید

دستگیری ۲۶۶ سارق در طرح کاشف پلیس پایتخت

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری پایتخت افزود: متهمان پس از مشاهده گشت انتظامی بلافاصله با خودروی سرقتی متواری شدند که مأموران کلانتری ۱۵۴ چیتگر در یک تعقیب و گریز طولانی با شلیک چهار تیر هوایی متهمان را بازداشت و به کلانتری منتقل کردند. 

این مقام پلیسی ادامه داد: متهمان به ترتیب سنی ۳۰ تا ۳۵ ساله هستند  که در بازجویی‌های فنی به جرم خود مبنی بر ۲۰ فقره سرقت محتویات داخل خودرو و منزل در غرب تهران اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه هر سه متهم سابقه‌دار هستند، خاطرنشان کرد: شناسایی مالباختگان و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    نسبت به قطع ید ایشان اقدام عاجل شود با سپاس
  • DE ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 0
    اول انقلاب رژیم طاغوت مردم تظاهر کننده را میبست به رگبار و شهید میکرد من قبل از انقلاب سربازی بودم شاه سر کار بود هنوز جایی حکومت نظامی نشده بود فرمانده ما گفت روزنامه نوشته 5 نفر ازطرفداران ارتجاع سیاه در تیر اندازی هوایی کشته شدند من سریع گفتم اینها تو هوا تظاهرات میکردند اون بالا چکار داشتند خخخ یک هفته زندانی با خدمت گرفتم تا آدم بشم دیگه جک نگم باور کنید بیش از 4 دهه ههههه از اونروز میگذره هنوز آدم نشدم.ملا شدن چه مشکل آدم شدن محال است. البته جمعا 2 ماه زندانی و 3 ماه هم اضافه خدمت و کلی پرونده مون قطور بود فک میکردند از پس ما بر میان خخخ . هیچ مدرکی مهمی از خودمون بجا نمیگذاشتیم وگرنه یا سردار بودیم یا سرِدار .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس