کد خبر 1295857
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۹
مخالفت بنا و درستکار با اعزام ستاره‌های کشتی ایران به مسکو

سرمربیان تیم‌های ملی آزاد و فرنگی با اعزام ۳ ستاره کشتی به تورنمنت ALL STAR روسیه مخالفت کردند.

به گزارش مشرق، در روزهای گذشته ۳ کشتی‌گیر ایرانی از سوی روس‌ها به تورنمنت ALL STAR که قرار است ۱۲ آذر در مسکو برگزار شود، دعوت شدند.

برای حضور در این رقابت‌ها شماری از ستارگان کشتی آزاد و فرنگی جهان از جمله عبدالرشید سعدالله‌اف، زائوربک سیداکوف، ماگومدحبیب کادیماگومدوف و... دعوت شده‌اند که کشتی فینال گونه‌ای در دو رشته آزاد و فرنگی برابر هم خواهند داشت. از ایران نیز امیرحسین زارع قهرمان سنگین وزن جهان در سال ۲۰۲۱ و همچنین محمدرضا گرایی قهرمان ۶۷ کیلوی جهان و المپیک به همراه محمدعلی گرایی نفر سوم وزن ۷۷ کیلوی جهان به این رقابت‌ها دعوت شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ایران نایب قهرمان کشتی فرنگی زیر ۲۳ سال جهان شد

فدراسیون کشتی در این باره نظرات سرمربیان دو تیم را جویا شد که هیچ کدام از آنها موافق حضور این سه کشتی‌گیر در مسکو نیستند.

هم محمد بنا و هم پژمان درستکار سرمربیان تیم‌های ملی فرنگی و آزاد به دلیل اینکه بعد از جهانی هیچ یک از کشتی‌گیران اعزامی تمرین منظمی نداشته‌اند، با این اعزام مخالفت کرده‌اند. خصوصا ۳ کشتی‌گیر دعوت شده که هیچ کدامشان تاکنون برای حضور در لیگ هم قرارداد نبسته‌اند تا به واسطه لیگ لااقل تمرین منظم‌تری داشته باشند.

اینطور که پیداست استارت رسمی کشتی ایران برای مسابقات سال ۲۰۲۲ از مسابقات قهرمان کشوری زده خواهد شد که هنوز زمان دقیق برگزاری آن اعلام نشده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس