کد خبر 1295841
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۵
بازتاب عدم دعوت از طارمی به تیم ملی فوتبال ایران در رویترز

عدم دعوت از مهدی طارمی مهاجم تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با لبنان و سوریه در خبرگزاری رویترز هم بازتاب داشته است.

به گزارش مشرق، لیست تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با لبنان و سوریه شب گذشته در حالی اعلام شد که «دراگان اسکوچیچ» سرمربی ایران قید مهدی طارمی مهاجم تیم پورتو را زد و او را به تیم ملی دعوت نکرد.

این موضوع علاوه بر بازتاب گسترده در رسانه‌های پرتغال، در خبرگزاری رویترز هم منعکس شده است

رویترز نوشت: «مهدی طارمی مهاجم پورتو از لیست تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی برابر لبنان و سوریه توسط دراگان اسکوچیچ کنار گذاشته شد. هیچ دلیلی اعلام نشده است که چرا طارمی که این فصل ۱۰ گل برای تیم پورتو صدرنشین لیگ پرتغال به ثمر رسانده، از لیست ۲۷ نفره اسکوچیچ کنار گذاشته شده است.»

بیشتر بخوانید:

واکنش مهاجرانی به دعوت نشدن طارمی

این خبرگزاری همچنین به تاثیرگذاری طارمی و سردار آزمون در تیم ملی ایران و همکاری آنها برای گلزنی به حریفان اشاره کرده است.

ماجرای خط خوردن طارمی از تیم ملی ایران به انتشار پیام انتقادی او از دراگان اسکوچیچ بر می‌گردد. اسکوچیچ در مصاحبه‌ای ضمن تمجید از قدرت بدنی و تکنیک بازیکنان ایران، اعلام کرده بود فوتبالیست‌های کشورمان از نظر تاکتیکی ضعف دارند و باید در این بخش پیشرفت کنند.

طارمی چند روز بعد از این اظهارنظر اسکوچیچ، بدون نام بردن از سرمربی تیم ملی به این موضوع واکنش نشان داد و گفت که فوتبالیست‌های ایرانی درک تاکتیکی بالایی دارند و مشکل جای دیگری است.

تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر با ۱۰ امتیاز در صدر جدول گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قرار دارد و کره جنوبی و لبنان با ۷ و ۵ امتیاز دوم و سوم هستند.

ایران که به دنبال سومین صعود متوالی به جام جهانی است، روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان به ترتیب با لبنان و سوریه بازی می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    اینقدر بدبختیم که خودمون خودمون رو به حاشیه و چالش بکشیم. فقط دوست داریم با عذاب بریم جام جهانی. اینقدر فدارسیون مدیریت نداره که 2 نفر رو با هم صلح بده. دودش تو همین 2 بازی تو چشم مردم خواهد رفت
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    یاد معلمهایی افتادم در سالهای قبل که توهین میکردن و ما طبق یه قانون پذیرفته شده فقط سکوت میکردیم!
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    ینی تو فوتبال دنیا هیشکی هیچ اظهار نظری در قبول یا رد نظر سرمربی که حرف اشتباهی زده نمیکنه!!! عجب ....
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 1
    خوب کاری کرد خوووووب
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    2 0
    آقای طارمی تمرکزت رو بذار روی بازیهای باشگاهی و دیگه برنگرد تو اریک کانتونای ایرانی خلایق هر چه لایق در جامعه ای که شایسته سالاری قربانی زدوبند و روابط پشت پرده است نباید به فکر پیشرفت بود
  • دانا GB ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۹
    0 0
    ادم حس مي كنه فدراسيون هيچ مديريتي نداره حل اختلاف به اين كوچكي فقط نياز به درك متقابل مربي وبازيكن داشت ونبايد فراموش كرد داشتن بازيكناني با كيفيت فعلي تيم ايران ارزوي هر سرمربي در اسيا است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس