واکنش ۲ رسانه پرتغالی به غیبت طارمی در فهرست تیم ملی

دو رسانه معتبر کشور پرتغال به غیبت ستاره پورتو در فهرست اخیر تیم ملی ایران واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، پس از عدم دعوت از مهدی طارمی به اردوی تیم ملی فوتبال ایران برای دیدار مقابل تیم‌های ملی لبنان و سوریه،‌ سایت خبری آبولای پرتغال به این موضوع واکنش نشان داد.

این سایت در واکنش به عدم دعوت از ستاره ایرانی پورتو نوشت: «طارمی به دلیل اختلاف با دراگان اسکوچیچ به تیم ملی ایران دعوت نشد. ماجرا به اکتبر برمی‌گردد که سرمربی تیم ملی، از ضعف‌های پُرتعداد تاکتیکی بازیکنان ایرانی انتقاد کرد. صحبت‌هایی که مهدی طارمی از آن خوشش نیامد و در توئیت خود نوشت: علاوه بر تکنیک فردی و توان بدنی، بازیکنان ایرانی دانش تاکتیکی بالایی دارند و متأسفانه مشکلات از جایی دیگر است.

سرمربی تیم ملی هم مهاجم پورتو را از تیمش کنار گذاشت و احساس آشفتگی عمیقی میان هواداران ایران ایجاد کرد. این اولین باری نیست که طارمی با سرمربی کروات به اختلاف خورده است. مهاجم آبی و سفیدپوشان پیش‌تر گفته بود که تیم ملی ایران در زمان سرمربیگری کارلوس کی‌روش، جوّی متفاوت داشت که برای این تیم بهتر بود».

همچنین نشریه «رکورد» با اشاره به اتفاقات میان طارمی و اسکوچیچ که آبولا به آن پرداخت، نوشت: «چهره بزرگ تیم ملی ایران پس از نمایش درخشان مقابل میلان، پاسخ دراگان اسکوچیچ را داد و در ادامه همین اختلاف، به اردوی تیم ملی ایران دعوت نشد».

تیم ملی ایران روزهای ۲۰ و ۲۵ آبان در مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، به ترتیب مقابل لبنان و سوریه صف‌آرایی خواهند کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 12
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • الخلج IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    2 6
    ببینید این دراکان هم برای ما یواش یواش کی روش می شود بازیکنی در این سطح را بیرون بگذاری توبره در نتیجه بازی باید جوابگو باشد
    • IR ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      1 0
      چرت و پرت نگو اسکل . کی روش بهترین مربی تمام تاریخ ایران بود و بهترین نتیجه تاریخ ایران رو در جام جهانی گرفت. لابد خوبه مثل دلال کثیف کروات باند بازی راه بندازه تو تیم ملی؟ کیروش بزرگ به بازیکن یالاری رو در تیم ملی پایان داد و دراگان اسکوچیچ عزیز هم داره راه اون بزرگمرد رو میره درود بر هر دو بزرگوتر. طارمی تحت هیچ شرایطی دیگخ نباید به تیم ملی دعوت بشه ماشالا بازیکن بهتر و با انگیزه تر از طارمی کم داریم
  • پری مجرد 44 ساله IR ۲۳:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    10 3
    اسکوچیچ متشکریم تیم ملی مهاجمان بزرگی دارد که می تواند خلأ طارمی را پر کند
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    3 1
    بله همه میتونن علیه تیم و بازیکنای ما حرف بزنن بهمون میزبانی ندن! راحت محروممون کنن، از ما پولهای قلمبه بگیرن ... این در حالیه که تو همون منطقه از نظر نظامی گنده ترین لات دنیا مقابل ما عاجزه، این مواضع فدراسیون ما در حد جمهوری اسلامی نیست! در حد همون دولت واداده قبله!
    • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
      1 0
      خدا شفات بده. چرا 4 تا ترقه نمیزنید به ای اف سی تا بهتون میزبانی بده؟ من که میگم انقلابی عمل کنید بریزید مقر ای اف سی رو تسخیر کنید کارمنداشو گروگان بگیرید شرط بذارید بهمون میزبانی بدید تا کارمنداتونو ازاد کنیم. اینجوری در حد دولت جدید عمل کردید.
  • ورزشی IR ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    اسکوچیچ نشان داد بزرگتر از مربیان بزرگ است.اسکوچیچ حرفه ای تر از مربیان خیلی حرفه ای است.آفرین بر این مربی شجاع.که نگذاشت سناریوی جام جهانی ۹۸ تکرار شود.بدون شک مهاجمان دیگر دعوت شده به تیم ملی،پتانسیلهای بالاتری نسبت به طارمی دارند و اگر به آنها میدان داده شود،خوهند درخشید.عمو اسکو نشان داد آدم کاربلدی است.تیم ملی ایران وابسته به یک مهاجم نیست که اگر ناز کرد ،کار تیم ، گیر بیافتد.صیادمنش خیلی از طارمی بالاتر است ولی هنوز کشف نشده،کما اینکه طارمی هم ۶ سال پیش کشف نشده بود.بازیکن باید حد و مرز خودش را بشناسد.اگر عمو اسکو طارمی را دعوت کند سناریوی جام جهانی ۹۸ تکرار میشود.درود بر هاشمیان و کریم باقری و کادر فنی. آقایان محترم کادر فنی ،هشیار باشید که البته هشیار هستید البته این نکته را اضافه کنم که از فردا حسودانی که منافعی از تیم ملی ندارند،شروع به حاشیه سازی خواهند کرد.بدون شک پیروزی برابر لبنان،مشت محکمی بر دهان حسودان خواهد بود. عمو اسکو دمت گرم.خیلی کاربلدی عمو اسکو رسانه های پرتغال هم بهتر است چرت و پرت ننویسند.
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    طارمی بسیار محبوب وعزیز است اما نمیشود کهجلوی مربی پورتو موش باشد و در مقابل مربی تیم ملی شیر!!ضمن اینکه اکثر مربیان اعتقاد دارند که فوتبالیستها ی ما در تاکتیک پذیری ناخداگاه مقاومت دارند
  • نادر IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    این تیم ملی فوتبال ایران است که ضرر میکند نه اسکویچیچ پس باید مسئولین فدراسیون فوتبال سوتفاهم بوجود آمده همین فردا حل کنند چرا که مسئله رفتن به جام جهانی بسیار مهم است
  • حسین IR ۰۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    امیدوارم تمامی بازیکنان تیم ملی در حمایت از طارمی و اصرار به اخراج اسکوچیچ بی سواد و بی مدیریتی عزیزی خادم حاضر به شرکت در اردو نشوند اینجا فرق بین علی کریمی و عزیزی خادم مشخص میشه افسوس که همیشه لایقها و شایسته ها باید بیرون گود باشند تا افراد نالایقی مثل عزیزی خادم رییس فدراسیون ایران بشه
  • IR ۰۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    آقا مهدی! بسیار سفر باید تا پخته شود خامی! متاسفانه اسکوچیچ مجبور شد اسم تارمی را خط بزند چرا که هر عاقلی میفهمد که حضور بازیکنی که قابلیت مربی تیم را قبول ندارد میتواند از نظر روحی و روانی تاثیر بدی در مجموعه تیم ملی ایجاد کند.
  • IR ۰۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    1 0
    کاش تارمی این جرات را داشت که به مربی باشگاهیش هم به این راحتی متلک بگوید.
  • حسن IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    مگه فوتبال یه مملکت بازیچه دست یه مربی باید بشه که سلیقه ای برخورد کنه سرمربی باید انعطاف بیشتر نشان می‌داد این عمل کرد منجر به ضعیف شدن تیم ملی دارد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس