به گزارش مشرق، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین طی توییتی نوشت: بیایید منصف باشیم. بله، ایران بیشتر و بیشتر از برجام فاصله می‌گیرد، اما آمریکا نه تنها فشار حداکثری را حفظ کرده است بلکه تحریم‌های بیشتری را هم اعمال می‌کند.

تنها یک راه برای شکستن این دور باطل وجود دارد، آن هم مذاکرات وین است که باید بازگشت آمریکا و ایران به پایبندی کامل به توافق را فراهم سازد.

نظر میخائیل اولیانوف درباره شکستن دور باطل تحریم‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    مگه ما احمقیم امریکا کلی خسارت زده با خروج سه سالش ما تازه شیش ماه خارج شدیمحداقل باید تا عید صبر میکردیم هم تکنلوزی ما پیشرفته تر میشد هم کارت های بازی بیشتری میداشتیم هرچقد علم هسته ای بشتر بشه در ایند به درد میخوره ما کلا تو ضرر هستیم مگه اینکه امریکا دویستمیلیارد دلار پول بده که اونم عمرا به ایران پول بدن
  • سروش IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۶
    0 0
    اجرای تعهدات برجام از جانب اروپا و آمریکا یعنی رفتن زیر چرخ دنده های صنایع و داس و چکش روسیه و چین برای همین چینیها و روسها بیشتر از ایران خواهان این هستند که این دیو بادکنکی و هم پیاله های اروپاییش رو سر میز مذاکره بنشونند تا بعدها بتونن خردش کنند و این نفعی برای ایران نداره بلکه روسها و چینی ها نفع خواهند برد. ترامپ و صهیونیستها فهمیدند چون اوباما دیگر سرکار نبود که این مورد را پیش ببرد و آدم لایقی هم نداشتند برای همین آمریکای ترامپ از برجام خارج شد تا زیر چرخ دنده های دیپلماسی از دست خارج شده گیر نکنند و اروپا هم شد شریک آمریکا و ناجی اون توی این داستان اونها تو برجام فریبکاری کردند ولی مکر خدا رو ندیدند وقتی دیدند که دیر شده و جهان فهمید و حالا باید به اصل و سنت دیرینه رومی خودشان برگردند یعنی از روم تا جهان غرب امروز که شکستن هر تعهدی شده سنتشان و گرنه باید پاسخ گوی جهانی که غارت کرده اند باشند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس