کد خبر 1295122
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
تصادف در محور «طبس- بردسکن» ۳ کشته و مصدوم برجای گذاشت

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی گفت: برخورد کامیون با سواری پژو در کیلومتر ۱۳۵ محور طبس به بردسکن یک کشته و ۲ مجروح برجای گذاشت.

به گزارش مشرق، سرهنگ علیرضا رضایی اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در کیلومتر ۱۳۵ محور طبس به بردسکن بلافاصله مأموران و نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: مأموران با حضور در محل حادثه مشاهده کردند خودروی کامیون با سواری پژو برخورد کرده که بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده اند و ۲ نفر مصدوم که با اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راه انحراف به چپ کامیون تشخیص داده شده، تأکید کرد: شهروندان با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از هرگونه عجله و شتاب بی‌مورد پرهیز کنند تا شاهد اینگونه حوادث تلخ و ناگوار نباشیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    نمیدونم چه بگم وچه بنویسم صحنه ی خیلی غم انگیزه ست ماشین له شده دلم سوخت..خدابه فریاد بارمانده هاشون برسد تصادفات بسیارزیادشده..فکرمردم مشغوله!مشکلات زندگی زیادشده وموقع رانندگی اعصاب راحتی ندارند..خدایا خودت این همه بلا را ازسربشردوربفرما..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس