کد خبر 1295105
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰
مردم بحرین دست به برگزاری تظاهرات زدند/ «جنگ یمن بیهوده است»

مردم بحرین امروز جمعه در محکومیت تداوم جنگ علیه یمن و نیز ابراز همبستگی با وزیر اطلاع رسانی لبنان دست به برگزاری تظاهرات در استان «شمالیه» زدند.

به گزارش مشرق، مردم بحرین امروز جمعه علیه ائتلاف متجاوز سعودی دست به برگزاری تظاهرات زدند. تظاهرات کنندگان تداوم جنگ علیه یمن را به شدت محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در این تظاهرات که در استان «شمالیه» برگزار شد، با سر دادن شعارهایی ضمن ابراز همبستگی با «جورج قرداحی» وزیر اطلاع رسانی لبنان اعلام کردند که جنگ علیه یمن یک جنگ بیهوده است.

بحرینی ها همچنین در جریان تظاهرات مذکور پلاکاردهایی را در دست داشتند که شعار «جنگ یمن بیهوده است» بر روی آنها نگاشته شده بود. تظاهرات کنندگان بحرینی توقف هرچه سریعتر جنگ یمن را خواستار شدند.

پیشتر «حسن فضل الله» نماینده حزب الله در پارلمان لبنان در سخنانی گفته بود: ما در حزب الله با فشارها به وزیر «جورج قرداحی» مخالف هستیم. قرداحی تنها عقیده خود را به صورت کاملاً واقع گرایانه بیان کرده است آن هم پیش از آنکه در کسوت وزیر فعالیت خود را آغاز کند.

این نماینده پارلمان لبنان افزود: تمام آنچه که قرداحی گفته است به دفاع از مظلومیت یک ملت مربوط می‌شود اما جنجال بسیار بزرگی علیه او به راه افتاد. سعودی‌ها همین گونه کشور خود را اداره می‌کنند. آنها اجازه نمی‌دهند هیچکس حرف بزند. آنها نمی‌توانند دیدگاه مخالف خود را قبول کنند.

این عضو حزب الله تصریح کرد: ما اجازه نمی‌دهیم کشورمان گروگان باج خواهی دیگران باشد. ما اجازه نمی‌دهیم دیگران از کشورمان باج خواهی کنند. وزیر قرداحی اشتباهی نکرده است. ما در کنار او می‌ایستیم. فشارهای زیادی علیه قرداحی اعمال می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس