کد خبر 1294893
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶

به گزارش مشرق، میثم مطیعی، مداح اهل بیت علیهم السلام در توییتر نوشت:

دشمن هست یا نیست؟ هست

منتظر فرصت هست یا نیست؟ هست

جمعیت، یکی از مؤلفه‌های قدرت هست یا نیست؟ هست

در جمعیت سالمند، قدرت دفاع هست یا نیست؟ نیست

جعمیت سالمند برای دشمن، فرصت مناسبی هست یا نیست؟ هست

سالمند شدن ایران نزدیک هست یا نیست؟هست

اگر سالمند شدیم فرصت جبران هست یا نیست؟ نیست

حالا فهمیدی چرا برژینسکی مغز متفکر سیاست خارجه آمریکا می‌گوید: 

از فکرکردن به حمله پیش‌دستانه علیه تأسیسات هسته‌ای ایران دوری کنید و گفتگوها با تهران را حفظ کنید. بالاتر از همه بازی طولانی مدتی را انجام دهید؛ چون زمان، آمارهای جمعیتی و تغییر نسل در ایران، به نفع نظام کنونی نیست

 وقتی دشمن دندان تیز کرده برای همه ما (تأکید می‌کنم همه ما)، تو بگو آیا فرصتی برای بهانه‌ آوردن و تقصیر را گردن این و آن انداختن و از زیر بار مسئولیت شانه خالی کردن هست یا نیست؟ نیست.

 شاید هنوز دشمنیِ دشمن را باور نکرده‌ایم و شاید هم بروز دشمنی او را در اندازه یک سیلی و شاید توسری فرض کرده‌ایم. تردید نباید کرد که اگر فکری برای فرزندآوری و جوانی جمعیت نکنیم، دشمن بر این جامعه مسلط خواهد شد

حرف من در ۱۳ آبان ومبارزه با استکبار این بود.

استدلال میثم مطیعی برای فرزند آوری

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 84
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    3 14
    افزایش فرزندآوری سیاست درستی است ولی این دقیقا در جهت خواسته برژینسکی است!
    • کبری IR ۲۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      5 8
      خدا به بقیه که تو حسرت بچه هستن ۲تا بده.من وضعیت مالی مون خوب نیست که بخوام بچه بیارم.
    • IR ۰۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      5 2
      ایرانی جماعت استاد شعار دادنه
    • سوادکوه IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      7 4
      چی میگی. برای از بین بردن مملکت فرزند کمتر را به مغز ما تزریق کردند. ولی خود غربی ها الان دارن برای بچه داری مشوق میدن
    • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      3 3
      این که می‌گویی وضع مالی خوب نیست دقیقا نشان از این دارد که در دانشگاه و مدارس مادی گرایی آموزش داده می شود وگرنه خلقت خدا طوری است که یکی بچه چه 3 تا بچه روزی آن را می رساند بدون اینکه خودت متوجه باشی
  • IR ۲۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    41 3
    جمعیت نیازمند رفاه هست یا نیست؟هست جمعیت نیازمند شغل هست یا نیست؟هست جمعیت نیاز مند مسکن هست یا نیست؟هست جمعیت نیازمند امنیت هست یا نیست؟هست جمعیت نیازمند آزادی هست یا تیست؟هست جمعیت نیازمند کرامت انسانی هست یا نیست؟هست جمعیت....
    • RU ۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      14 8
      مطیعی کلی پول در ماه در بهش میدن
    • RU ۲۳:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      8 0
      با اقتدار
    • IR ۰۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      3 3
      اتفاقا جمعیت خانواده هایی که اوضاع خوب مالی ندارند بیشتر از مرفهینه .فکر و منطق رو باید عوض کرد
    • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      8 2
      ببینید قبول دارم وضعیت اقتصادی و مسکن و فلان خوب نیست. اما خدایی دور و بر همه ما هستند کسانی که در همین اوضاع، وضع مالی خوبی دارند و به راحتی میتونند پنج شش تا بچه بیارند ول نهایتا یک یا دو تا میارند. من دوستانی دارم که بدون هیچ دلیلی بچه نمیارن! با این که شش هفت ساله ازدواج کردند همش میگویند بذار دکترا بخوانم بذار پایان نامه بنویسم بذار فلان موقعیت یا میگویند بچه زیاد بی کلاسیه جواب نگاه بقیه را چه بدهیم!!!یا میگن حوصله دنگ و فنگ بچه نداریم!! اعصاب نداریم!! به نظر من این کاهش جمعیت از یک بعدی کاملا " معضل فرهنگی" هست نه مالی. آدم ها راحت طلب و منزوی و ببخشید کم عرضه و البته کم ایمان شده اند.
    • KIAN71 IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      3 3
      ببین عزیز دوست‌داشتنی، شمایی که میگی قشر مرفه پولدارن اما آمارطلاق‌شان بالاست یا یک بچه بیشتر نمی‌آورند، پس رفاه جامعه و وضع مالی بد شهروندان دلیل ازدواج نکردن جوانان نیست و فلان! ‌ ‌ ‌ بنظرمن، یا خودتو به اون راه زدی یا مصلحت ایجاب می‌کند خودت را به اون راه بزنی. ‌.. ‌ ‌استدلال و منطق‌ت غلطه دوست عزیز، آنها قشر مرفه و بی‌درد جامعه هستند که جز خوشگذرانی چیزی برایشان اهمیت ندارد، نه نظامِ‌حاکم، نه جمعیت کشور و نه اقتدار کشور و.. و.. هیچی براشون مهم نیست جز خودشان. ‌حالا شما داری این جماعت‌رو با قشر متوسط به پایین و مستضعف جامعه که درزمان تحریم تمام هموغمشان صلابت و اقتدار کشور و زمین نخوردن نظام بوده و هست را با کیا ممقایسه میکنی!؟ قشرمستضعف دغدغه‌هاشون با قشر مرفه زمین تا آسمون توفیر داره عزیزمن، آنها اگر میگن #رفاه، بخاطر خانواده‌شونه، مملکت‌شونه، آینده کشورشونه، دغدغه‌شون تنها خود و خانواده‌شون نیست، درکنار نداری‌هاشون نگران کشورشونم هستن، چرا باید قشری که پشتوانه نظامشان هستند و سربزنگاه‌ها مثل شیر جلوی فتنه می‌ایستند و میریزن تو خیابون به حمایت از حکومتشون فتنه را خنثی می‌کنند این باشه وضع زندگی‌شون!؟ ‌ ‌ عیب نداره، مشکلی نیست، چرا وقتی کاری ازتون ساخته نیست صورت مسئله را می‌خواهید پاک کنید و قیاس‌های اشتباه و آدرس غلط می‌دهید؟! بقول معروف، نمک روی زخم میپاشین چرا. خواهش میکنم این مقایسه، این استدلال و منطق‌ اشتباهتون کنار بزارید. قشر مستضعف و نیازمند جامعه اگر رفاه داشته باشند، اطمینان داشته باشند از آینده روشن فرزندانشون، بدونن دولت و نظام حامی‌شان هست، به ضعف‌های نظامشان، کشورشان میپردازند(جمعیت..) بفکر ازدواج و تشکیل خونواده میوفتن، بفکر فرزندآوری میوفتن، دغدغه‌‌های این قشر وفادار به نظام کاملا متفاوته با اون قشری که جز خودش و فرزندش میخاد سر به تن 80میلیون ایرانی نباشه! اونوقت میای این دو را باهم مقایسه میکنی و مثال میزنی! اشتباه میکنی. بعدشم، یطوری حرف نزنید که فکرکنیم حمایت کردنتان از قشرضعیف جامعه ازلحاظ رفاه، یعنی مولتی میلیونر کردنشون!!! نه جانم، نه عزیزمن، نهایت حمایتتون چهارتا تسهیلات بانکی با نرخ بهره پایینه دیگه! قرار نیست پول یامفت یا پول فروش نفت که مال همه مردم هست را واقع‌بینانه بهشون بدین که این حرفاوو فکرای غلط را میکنید. (حرف بسیار است..)
    • KIAN71 IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      0 2
      ببین عزیز دوست‌داشتنی، شمایی که میگی قشر مرفه پولدارن اما آمارطلاق‌شان بالاست یا یک بچه بیشتر نمی‌آورند، پس رفاه جامعه و وضع مالی بد شهروندان دلیل ازدواج نکردن جوانان نیست و فلان! ‌ ‌ ‌ بنظرمن، یا خودتو به اون راه زدی یا مصلحت ایجاب می‌کند خودت را به اون راه بزنی. ‌.. ‌ ‌استدلال و منطق‌ت غلطه دوست عزیز، آنها قشر مرفه و بی‌درد جامعه هستند که جز خوشگذرانی چیزی برایشان اهمیت ندارد، نه نظامِ‌حاکم، نه جمعیت کشور و نه اقتدار کشور و.. و.. هیچی براشون مهم نیست جز خودشان. ‌حالا شما داری این جماعت‌رو با قشر متوسط به پایین و مستضعف جامعه که درزمان تحریم تمام هموغمشان صلابت و اقتدار کشور و زمین نخوردن نظام بوده و هست را با کیا ممقایسه میکنی!؟
    • IR ۱۵:۰۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      0 0
      و در ادامه : مدرك دكترى فلانى ها درست هست يا نيست اشتغل فلانى ها توصيه خانوادگى هست يا نيست انتصاب فلأنى ها در پست هاى بالا عقيدتى سياسى هست يا نيست و ده ها هست و نيست هاى ديكر كه ذكرش مصلحت نيست
  • IR ۲۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    11 1
    خودت چند فرزند داری؟
    • گمنام IR ۰۰:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 1
      طبق گفته خودشون ایشون در حال حاضر سه فرزند دارند که دو فرزندشون هم قسمت نبوده به این دنیا بیایند که در غیر اینصورت الان پنج فرزند داشتند
    • IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      0 0
      فکرر میکنم سه تا داره
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    16 2
    شهردار و رئیس جمهور و جلیلی یکی دو تا دارند اونوقت شعار میدی کارگرها برات بیارن
    • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      10 3
      فکر میکنن ما مثل پدر مادرهامون بی عقلیم که 7 یا 8 تا بچه بیاریم، تو بدبختی بزرگشون کنیم
    • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      2 3
      ۱۰۰۳پدرمادرهای ما بی عقل نبودن پیرو بودن و اعتماد داشتن
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    12 5
    ای خدا مثل همیشه مقصر ما رعیت هستیم
  • US ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    10 6
    از نظرم تحلیلی دقیق و منطقی بود. جمعیت قطعا یکی از مولفه های قدرت هست. یه توییت هم چند روز پیش از ایشون دیدم که شبهه مسایل اقتصادی و فرزندآوری رو جواب داده بود
    • IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      4 1
      اصلا چرا باید در مورد چیزی حرف بزنه که تخصصی نداره.
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    24 2
    شرایط اقتصادی داغون نیست که هست، درصد بی کاری بالا نیست که هست، درصد تورم بالا نیست که هست، درصد فساد اقتصادی مسئولین زیاد نیست که هست، درصد فقرای زیر خط فقر زیاد نیست که هست . همه اینها درصد فرزندآوری رو بسیار کاهش میدهد .
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      3 7
      در گذشته بی کاری نبوده که بوده در گذشته مشکلات اقتصادی نبوده که بود در گذشته سطح توقعات کم نبود که بود در گذشته آموزش ترس از آخرت نبود که بود در گذشته نگاه انسانیت به مادیات ارجح نبود که بود
  • IR ۲۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    14 0
    کار هست یا نیست؟؟؟؟ مسکن هست یا نیست؟؟؟
    • IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      0 1
      فرزند اورى هزينه دارد. حقوق بالا و مزاياى پنهانى براى خيلى ها هست ولى براى من و تو و اقاى ميثم مطيعى نيست
  • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    18 14
    زنها را برگردانید به خانه که در تقلید از همان غرب اجرا کردین و فراری دادین آن وقت از این حالت خارج خواهید شد
    • RU ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      12 6
      پرت نگو.هرکس اختیار عمل خودش را دارد .زنان خیلی هاشون در کنار همسرانشان کمک خرج خانواده هستن .
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      5 9
      پرت این است که دیگر مجالی برای فرزند آوری وجود ندارد وقتی کار در خانه که انواع و اقسام مختلف دارد را تهی می کنند و ساعت ها دور از خانه... پرت این است که وقتی اخلاق زنان مردانه شد می شود وضع فعلی و.....
  • کبری IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    14 12
    خداروشکر من که ۲ بچه دارم. خدا به اونهایی که درحسرت بچه موندن بچه بده آمین یا رب العالمین.
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      14 6
      دو تا بچه دیگر هم خوب است داشته باشی. دو تا الان کم است
    • آیدا IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      8 5
      موندم چرا به کبری منفی دادین برای بقیه دعا کرده یعنی کار بدی کرده ای بابااااااا.
    • کبری IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      0 3
      مشرق جواب منو زیر ۲۱:۰۸گذاشتی چرا؟؟
  • IR ۲۳:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    8 7
    همه این حرفها در مقابل پوشک ۱۲۰ هزار تومانی ارزشش کمتره باقی هزینه ها به کنار عمو جان
    • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 3
      آن وقت دکی جون چرا دنیا به سمت کم فرزند آوری رفتند و چرا در مدینه فاضله که مدعی بهشت هستید هم دچار این شدن شما به جای این نگه صفر و یکی مادی یک کمی بیشتر فکر کن
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    15 6
    حالا چرا ما این همه دشمن داریم؟ اگر دشمن نداشتیم مثل ژاپن و سوییس و نروژ و... با جمعیت پیر هم بهترین آسایش را داشتیم
  • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    11 3
    آقا مطیعی عزیز داداش گلم خدای ما شما رو دوست دارم حرفت هم حقه اما عزیز آیا تشکیل خانواده و فرزند آوری یک نیاز های اولبه ای می خواد یا نه؟
    • IR ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 2
      در گذشته با این که فقیر بودن و توی یک کاسه غذا می خوردن به خاطر کمبود امکانات بچه چرا زیاد متولد می شد؟
    • وَ! IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 0
      چرا چسبیدین به گذشته آخه!!! نیاز امروز جامعه را باید براساس واقعیات روز جلو برد، چه ربطی داره به 50سال پیش! شما نیازهای جوانان امروز را مطابق با امروزشان برطرف کن.
    • مرتضى محمودى IR ۱۵:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۳
      0 0
      من هم اقاى ميثم مطيعى و مهران مديرى را خيلى دوست دارم. چرا ؟ هركس جواب درست بدهد بدون قرعه كشى از من جايزه دريافت خواهد كرد.
  • IR ۲۳:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    6 0
    خودت
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    در جیب اکثریت مردم پول هست یا نیست؟ نیست قدرت خرید گوشت و میوه در اکثریت مردم هست یا نیست؟ نیست
  • ب IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    مردم به دنبال راه فرار ازاین کشور شماها دست از سر مردم بردارید درست میشود
  • حامد کرزی IR ۰۰:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 1
    نگاه مادی جامعه رو به فنا میکشه. این باید اصلاح بشه
  • نتانیابو IR ۰۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 9
    ما (مجمع صهیونیستهای ضد اسلام) با این سیاست فرزند کم ایران را در 80 سال به نابودی نزدیک خواهیم کرد. در گوشی بگم که جواسیس ما در سازمانهای خاص این سیاست رو جا انداختند و اگر میخواهید خلاص بشید باید ذهن جوانان خودتون رو اصلاح کنید
  • صالح IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 0
    شما بچه بیارین...
  • IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    وقتی جهان بینی مردم عوض بشه و به مسیر اصلی برگرده همه چیز درست خواهد شد
  • IR ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    4 0
    باسیاستهای نسنجیده ۶۰میلیون از جمعیت 80میلیون ایران نیاز به صدقه دولت دارن
  • IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 1
    دشمن عامدانه مردم روبه فقرکشوند
  • شسم IR ۰۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 1
    چون دشمن در صدد تسلط بر ايران است و يك جمعيت سالمند نميتواند مانع او شود پس تا مى توانيد بچه درست كنيد ! بنظر شما فرق اين با زيباكلام در چيست ؟! آيا هم او و هم ايشان معتقدات خود را با قـدَر قدرت دانستن امريكا توجيه نميكنند ؟!
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 0
    با این همه گرونی.
  • محندس IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    جالبه ایشون از توییتر خطر دشمن رو گوشزد میکنن.... برنامه‌ای که ساخته دشمن هست و تو ایران فیلتر هست.... شاید هم من دقیق متوجه نشدم.
  • IR ۰۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 2
    حاج میثم ممنون که به فکر اینده مملکتی.
  • IR ۰۲:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 2
    عزیر مایی حاج میثم
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 3
    ای جانم دکتر مطیعی
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 1
    اینو یادم رفت بگم. که در موضوع بچه اصلا حساب کتاب دو دو تا چهارتایی نیست و یرزقه من حیث لا یحتسب است
  • IR ۰۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 1
    توکل بر خدا یادتون نره
  • اشکان براتی IR ۰۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 1
    من سال پنجم زندگی مشترکمه. کار ثابت هم ندارم ولی بچه سومم تو راهه و واقعا روزی میرسه. بعضی وقتها سختی پیش میاد ولی واقعا هیچ وقت به ناامیدی نمیرسه و شیرینه زندگی
  • IR ۰۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    الان رو چه حسابی این حرفو زدی؟
  • IR ۰۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    شغل هست که نیست ، مسکن هست که نیست ‌ زیر خط فقر نیستیم که هستیم ، دلمان بچه نمیخواهد که می خواهد، آقای مطیعی وقتی پوشک بچه شده ۱۰۰هزار تومن و الباقی قصه چطدر میتونیم..............!!!
  • IR ۰۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    با شعار نمیشه. باید حمایتها قوی بشه
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    بشین که با این استدلال ها ملت بچه بیارن
  • شاندیز IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 1
    بچه های الان چون تعدا کم هستند و در رفاه زندگی میکنن در مقابل مشکلات زندگی زود شکست خواهند خورد چون جامعه واقعی مثل پدر و مادر مهربان نیست با ادم. حتی دلیل افزایش طلاق و ....الان همینه.
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    3 0
    بسم الله از خودتان شروع كنيد هر كدام 14 تا بياريد
  • الا IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 0
    سلام این اقا که دم از فرزند اوری زده چرا خودش ۲تافرزند داره حداقل باید ۵یا۶تا فرزند داشته باشه!!!!!!
    • KIAN71 IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      1 0
      این 5/6تایی که میگی نیاز به سالها زمان داره، کارخونه کیک و کلوچه‌سازی که نیست سالی 50/60تُن محصول بیرون بده واست! ‌باید همین دوتا بچه‌رو از آب و گل درارن اول یا نه قربونت! ‌
  • سعیدی IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 0
    آقای مطیعی حرفت درسته ولی مردم مقصر نیستند همش تقصیر دولت هست من 7تا بچه دارم به خدا هیچ امتازی به من ندادندوسط برج شرمنده بچه هام میشم
  • IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    آقا میثم دوست داشتنی حرف شما درست اما با درآمد کم و مرغ ۴۰ تومنی و گوشت ۲۰۰ تومنی فعلا داریم صورت خودمان را با سیلی سرخ می کنیم و دلمان راضی نمیشود به صورت بچه‌های خودمان هم سیلی بزنیم تا آنها صورتشان سرخ بشود .
  • میشناسیم IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 1
    این منطقی‌ترین، واقعی‌ترین و علمی‌ترین توییتی هست که آقامیثم زده. خوشم اومد ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ آیا گوش شنوایی در جمهوری‌اسلامی هست برای حل این معظل؟ نیست.
  • ناشناس ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    اقا یه ذره به فکر باشین
  • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    زیاد هست؟
  • پیمان کاردان IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    4 0
    تا زیر ساخت کاری فراهم نباشه شکست حتمیه اول باید اقتصاد قوی باشه بعدا به فکر افزایش نون خور بیفتیم ضمنا از دشمن تراشی بیخود باید دست بکشیم هر روز یه دردسر برا خودمون درست نکنیم مملکت بزرگ داره فقط ایشون باید سیاست ها رو تبین کنند
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    میثم مطیعی هم از این قاعده مستثنی نیست.
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    2 0
    بچه نیازمند مدرسه ...؛بهداشت و درمان در کودکی تا بزرگسالی هست یا نه ؟ تورم و گرانی هست یا نه ؟ شغل خوب مگه هست یا نه ؟ خونه معمولی دم دست جوون هست یا نه ؟
  • IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    برادر !!!! طالبان یا افغانستان یا دست های پشت پرده در ایران نیروهایشان را فرستاده اند ایران هر کدام کم کم ۶ فرزند را در ایران زایمان و به سن جوانی می رساند و بعد از ده الی پانزده سال دیگر اینها را فراخوان بر علیه نظام جمهوری اسلامی خواهند کرد و ما و فرزندانمان را از خانه هایمان بیرون و چه بسا به اسارت ببرند !!!! پس موضوع خیلی خطرناکتر ازین حرف هاست اول معیشت جوانان را اصلاح کنید هر کس ازدواج کند و فرزند دار شود به او مسکن بدهید هر کس می خواهد ازدواج کند به او شغل بدهید و بعد مهم و اصلی رسانه را به دست بگیرید با تولید سریال های خانوادگی عاشقانه و تشویق به تشکیل خانواده و حس فرزند آوری و قبح زندگی با حیوانات !!! ما می توانیم شعار کافی است عمل کنید وقت تنگ است بردار گام بردار ......
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
      0 1
      به فرزندان افغانستانی که در ایران به دنیا آمده اند و بزرگ شده اند نان و آب این خاک را خورده اند و در امنیت ایران متخصص می شوند تابعیت ایرانی بدهید چیزی مثل گرین کارت برخی سلبریتی های ایرانی که کاملا وفادار به خاک کشور ثانی هستند !!! تا ملزم به وفاداری به خاک ایران باشند !!
  • یک برادر IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    1 0
    اگر دولت ها وظیفه خود را در برابر ملت ها انجام دهند ، ملت ها در زمین دشمن بازی نخواهند کرد.
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۴
    0 0
    اقتصاد بی اهمیت نیست. خیلی هم مهمه و همه ی وظیفه ی دولت های مختلف جهان در اقتصاد خلاصه میشود‌. ما میگیم شرطی اش نکنید و به فرهنگ سازی هم توجه داشته باشید
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    1 0
    شما چیکاره ای که استدلال میکنی ؟؟
  • یادآور IR ۱۴:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    2 0
    "جمعیت، یکی از مؤلفه‌های قدرت هست یا نیست؟ هست" این جمعیت نیازمند نان خالی هست یا نیست؟اگرهست کجاست. این جمعیت نازمند جای آسایش و خواب هست یانیست؟اگرهست کجاست.؟
  • DE ۲۲:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    3 0
    آنها که فرزندبیشتر را تبلیغ می کنند و درآمدهای متعدد مفت بی زحمت دارند ، خودشان بچه بیارن
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۷
    1 1
    ایول داری حاج میثم
  • پيك موتورى IR ۰۰:۰۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۰۴
    0 0
    ايشان هنوز " سفره بى نان و رسيدن مهمان نديده است "
  • نیما IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۲۵
    0 0
    دقیقا به خاطر همین طرح درمان نازایی مطرح شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس