ضربه قاطع سپاه در دریای عمان کاری کارستان بود

گرگان- دادستان کل کشور: ضربه قاطع سپاه در دریای عمان کاری بود کارستان که نشان از شکست های متعدد آمریکا در منطقه است.

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری، صبح پنج شنبه در آیین تودیع و معارفه دادستان گرگان اظهارکرد: امروز مصادف با ۱۳ آبان است که در آن سه حادثه مهم اتفاق افتاد و آن ها را گرامی می داریم.

دادستان کل کشور با اشاره به حوادث این روز، افزود: در این روز تعدادی از دانشجویان ننگ حضور آمریکا را به صورت جاسوسخانه نتوانستند تحمل کنند و سفارت آنها را تسخیر و انقلاب دوم را محقق ساختند.

منتظری ادامه داد: امسال ۱۳ آبان با حرکت دیگری روبرو شد که نشان از شکست های متعدد آمریکا بود و در آن نیروی دریایی سپاه جلوی دزدی نفت ایران را در دریای عمان گرفتند.

وی با بیان اینکه این عمل کاری بود کارستان و بر شکست های آمریکا افزود، توضیح داد: دشمنی آمریکا از ۶۰ سال قبل هنگامی که جرقه انقلاب زده شد در طول سال های متمادی ادامه داشته و در هر دوره متناسب با شرایط، دشمنی ها، شکل ها و رنگ های خاص خود را به خود گرفته است.

دادستان کل کشور بیان کرد: آمریکا و استکبار جهانی دشمن اسلام است و البته تنها دشمن اسلام نیست بلکه دشمن ارزش های انسانی است و برای او حقوق بشر بازیچه ای بیش نیست.

وی اضافه کرد: تمرکز این دشمنی در ایران است که در طول این ۴۳ سال پوزه آمریکا را مکرر به خاک مالیدیم.

منتظری گفت: دشمن گروهک های ضدانقلاب داخلی و جنگ هشت ساله را به راه انداخت و از توان هم‌پیمانان خود استفاده کردند اما عنایات پروردگار، خلوص نیت امام راحل و حضور مردم و غیره سبب پیروزی ما شد.

وی بیان کرد: اجازه ندادیم یک سانت از خاک کشور در اختیار دشمن قرار گیرد و البته هزینه سنگینی را هم پرداخت کردیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • نیما HK ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    1 0
    ایران باید با سلاح هایی سری اش از جمله بشقاب پرنده هایش آمریکا نابود کند ما باید وارد جنگ با آمریکا شده و آمریکا نابود کنیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس