کد خبر 1294345
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
جمله جالب مجیدی به همبازی سابقش در تمرین/ملکیان:استقلال با این تیم مدعی قهرمانی است

مهاجم اسبق استقلال در خصوص حضورش در تمرین روز گذشته این تیم توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش مشرق، فرد ملکیان در خصوص حضورش در تمرین روز گذشته استقلال اظهار داشت: من کودکی ام را در ورزشگاه آرارات گذرانده بودم و دیروز برای تماشای تمرین استقلال، دیدن فرهاد مجیدی و بازدید از استادیوم به آنجا رفتم. از استقبال گرم بیژن طاهری و فرهاد و فرزاد مجیدی تشکر می کنم چون خیلی به من لطف داشتند.

وی افزود: من خاطرات خوبی با مجیدی در استقلال داشتم، دیروز روی سکوها رفتم و خودم را معرفی نکردم، بعد از دقایقی از تمرین مجیدی از پایین نگاهی به سکوها کرد و چون آفتاب به چشمش می زد متعجب شد که چه کسی روی سکو تمرین را تماشا می کرد. او دستش را روی پیشانی گذاشت تا راحت تر من را ببیند. بلافاصله سوال کرد فرد تو هستی؟ من هم برایش دست تکان دادم و نزد او رفتم.

بیشتر بخوانید:

دیدار زوج معروف استقلال در آرارات +عکس

مهاجم دهه ۷۰ استقلال تاکید کرد: تا مجیدی را دیدم گفت تو چطور بدنت را اینقدر آماده نگه داشتی، همین الان هم می توانی بازی کنی.به او گفتم من و چاقی رابطه خوبی نداریم و کلی خاطرات را زنده کردیم. در مجموع در آن ۲ ساعتی که در تمرین استقلال بودم لحظات خوبی را سپری کردیم.

ملکیان در خصوص اینکه ارزیابی اش از تمرین امروز عنوان کرد: تمرین استقلال در محیطی آرام و دور از هیاهو برگزار شد و نظم و انضباط خوبی در آن حکمفرما بود. فضای خوبی را در استقلال دیدم، امیدوارم امسال شرایط به شکلی باشد که مشکلات سالهای گذشته تکرار نشود. مثلا اینکه بازیکن خارجی پول نگیرد یا مثلا مشکلات زمین تمرین وجود داشته باشد. دیروز شاهد بودم بازیکنان از نظر فیزیکی شرایط خوبی داشتند و برای مسابقات آماده هستند.

وی در خصوص اینکه عملکرد ژستد در تمرین روز گذشته را چطور بررسی کرد گفت: او مهاجم بسیار بلند قامت و خوبی است. عضلات این بازیکن قابل توجه بود و اعتماد به نفس بالایی داشت. او با بقیه بازیکنان استقلال اخت شده بود و دیروز نشان داد با آنها صمیمی است.

مهاجم اسبق استقلال در خصوص اینکه چقدر برای این تیم شانس قهرمانی قائل است گفت: امسال نوبت استقلال است، تیم هافبک و مهاجمان خوبی دارد و سال گذشته ضعف هایی در استقلال از نظر دفاعی وجود داشت که اگر این موضوع حل شود مطمئنا این تیم مدعی اصلی قهرمانی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس