جزئیات جنجال در بازی شباب الاهلی با حضور قایدی و نوراللهی

تیم فوتبال شباب الاهلی در دیداری از هفته نهم ادنوک لیگ امارات، برابر اتحاد الکلباء با نتیجه تساوی بدون گل متوقف شد.

به گزارش مشرق، هفته نهم رقابت های ادنوک لیگ امارات آغاز شد که در یکی از دیدارهای مهم هفته، شباب الاهلی به مصاف میزبان خود اتحاد کلباء رفت و این دیدار با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در این دیدار، مهدی قایدی و احمد نوراللهی دو بازیکن ایرانی شباب الاهلی در ترکیب ثابت این تیم به میدان رفتند اما قایدی در دقیقه ۷۶ از زمین مسابقه بیرون رفت و جایش را به یوری سزار داد.

در این مسابقه شباب الاهلی در حد انتظار ظاهر نشد و حتی در دقیقه ۷۸ نیز دروازه این تیم تا مرز فروپاشی پیش رفت که شوت کامارا به تیرک دروازه برخورد کرد. 

از نکات جالب این دیدار، پوشیدن پیراهن سبز رنگ تیم شباب الاهلی بود. البته نباید از ذکر این نکته غافل شد که اتحاد کلباء اصولا تیم سرسختی در فوتبال امارات محسوب می شود و این تیم در ۹ دیدار قبلی خود تنها ۲ بار تن به شکست داده و پنجمین خط دفاعی برتر امارات را در اختیار دارد.

در دقایق پایانی بازی نیز سوت داور مسابقه باعث بروز جنجال‌هایی در کنار زمین شد. پس از اینکه احمد خلیل بازیکن شباب الاهلی مرتکب خطایی شد، جورج داسیلوا سرمربی اتحاد کلباء با اعتراض به داور مسابقه از کنار زمین اخراج شد.

با اینکه داور مسابقه ۵ دقیقه زمان تلف شده اعلام کرده بود، اما این زمان صرف جنجال و درگیری‌های کنار و داخل زمین شد جایی که دروازه بان شباب الاهلی با مهاجم میزبان نیز وارد مجادله شد تا برای دومین دیدار متوالی، وقت های تلف شده دیدار شباب الاهلی به جنجال کشیده شود.

با این تساوی، یاران نوراللهی و قایدی ۱۶ امتیازی شده و در صورت پیروزی النصر و الوحده و تساوی الجزیره، به رتبه پنجم جدول رده بندی سقوط می کنند.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • على اليونس FR ۱۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    مقصر مربی،، نه ایده،، نه تاکتیک،، نه استراژی،، نه جابه جایی،، یک مربی باید فکرش مار بکنه،، ازهمه مهمتر بازیکنان عربی،، با بازیکنان خارجی همکاری نمیکنند وهر کس میخاد خودش گل بزنه،، وباز هم
  • حسین IR ۱۸:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    ماشالا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس