سلطانی‌فر: بازگشت کی‌روش به تیم ملی شایعه است - کراپ‌شده

صحبت‌های ضد و نقیض مدیران سابق وزارت ورزش و جوانان نشان می‌دهد که نه تنها دردی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دوا نشده بلکه مشکلات سرخابی‌ها در چند سال اخیر به مراتب بیشتر شده است.

به گزارش مشرق، بدون شک یکی از مشکلات و معضلات ورزش کشور در چند سال اخیر حاشیه‌های مربوط به دو باشگاه پرطرفدار کشور یعنی استقلال و پرسپولیس بوده که در هر مقطع حواشی یکی از باشگاه‌ها افکار عمومی را به خود معطوف کرده است.

دردسر جدید سرخابی‌ها درخصوص بدهی‌های انباشته شده که دو باشگاه را در خطر حذف از لیگ قهرمانان آسیا قرار داده بود. هرچند که این تهدید AFC موضوع جدیدی نیست و هم استقلال و هم پرسپولیس در چندسال اخیر روی لبه تیغ راه رفته‌اند. با وجود اینکه خطر جدی بود ولی فدراسیون فوتبال تصمیم خاصی را برای حل این مشکل نمی‌گرفت و با ورود سجادی، وزیر ورزش و جوانان به این موضوع شنیده‌ها حاکی از این است که مشکلات فعلا تا حدودی رفع شده و دو باشگاه می‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا بمانند.

پیش از این از سوی مدیرکل وقت روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان مطرح شده بود که سلطانی‌فر طی سفر یک روزه جهت برطرف کردن مشکل باشگاه استقلال به مالزی، مقر کنفدراسیون فوتبال آسیا سفر کرده است. ناظمی که در آن مقطع با برنامه زنده فوتبال برتر صحبت می‌کرد، عنوان داشت که وزیر ورزش و جوانان به همراه مهدی تاج رییس وقت فدراسیون فوتبال به کنفدراسیون فوتبال آسیا رفتند و طی صحبت‌های انجام شده و ارائه تضمین مشکل باشگاه استقلال حل شد.

بیشتر بخوانید:

وزیر دولت روحانی در مورد سرخابی‌ها راست می‌گوید؟

حالا روز گذشته مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشین ورزش و جوانان در گفتگویی، خبر سفر خود را مالزی کذب دانسته است. سلطانی‌فر در این گفتگو مدعی شده که هیچ سفری در سه سال گذشته به مالزی نداشته و درخصوص معضل باشگاه استقلال گفتگویی را با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا انجام نداده و تمام پیگیری‌ها از سوی فدراسیون فوتبال و کمیته‌های مربوط  و مدیران دو باشگاه صورت گرفته است.

این صحبت‌های ضد و نقیض از سوی مدیران سابق وزارت ورزش و جوانان نشان می‌دهد که نه تنها دردی از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس دوا نشده بلکه مشکلات سرخابی‌ها در چند سال اخیر به مراتب بیشتر شده است.

درحالی که مدیر وقت روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان پیگیری مشکلات دو باشگاه پرطرفدار کشور را وظیفه وزیر می‌دانست و این اقدام را به عنوان یک امر کارساز در روند حل شدن مشکلات دو باشگاه اعلام می کرد، حالا سلطانی‌فر خود را از هرگونه سفر به مالزی و دیدار با مسئولین AFC تبرئه می‌کند.

نکته عجیب تر و حیرت انگیزتر واکنش رسانه ای خبرگزاری منتسب به وزارت ورزش و جوانان در آن مقطع بود که با حضور مشاوران اشتباهی بدل به پایگاه خبری شخصی آقای وزیر شده و مشاوران اشتباهی آقای وزیر، با مداحی و مجیزگویی از وزیر ورزش و جوانان فرشته نجات ساخته بودند و تمامی تصمیمات و رفتارهای وی از جمله تصمیمات مشعشع در حوزه پرسپولیس و استقلال را با آب و تاب در بوق و کرنا می کردند. در حالیکه امروز و با خروج مشاوران اشتباهی، مشخص شده که آقای وزیر در این بخش و حوزه پرسپولیس و استقلال تا چه اندازه منفعل، اشتباه و غلط رفتار کرده و با تصمیمات غلط اندر غلط خود تا چه اندازه این دو باشگاه ریشه دار و قدیمی را به چاه ویلی فرستاده که به نظر خروج از آن نیازمند صرف انرژی و هزینه فراوان است. تصمیماتی که ردپای مشاوران اشتباهی در آن نیز به عینه مشخص است.

نکته جالب اینکه سلطانی فر مدعی است که در حوزه این دو باشگاه هیچ سفر و یا هیچ مکاتبه و ارتباط خاصی با نهادهای بین المللی از جمله AFC نداشته و همه چیز را به فدراسیون فوتبال و مدیران این دو باشگاه واگذار کرده؛ آنچه عذر بدتر از گناه برای آقای وزیر است که به عنوان نفر اول ورزش کشور در قبال این دو باشگاه هیچ احساس مسئولیتی نکرده و برای حل مشکلات این دو باشگاه قدم از قدم برنداشته. ظاهرا تنها وظیفه آقای وزیر در این دو باشگاه انتصاب های غلط، اشتباهی، تاریک و البته سیاسی و حزبی در بدنه مدیریتی باشگاه بوده، انتصاباتی که مهمترین دلیل تیره روزهای امروز پرسپولیس و استقلال است و عجبا که مشاوران اشتباهی همین انتصابات خانمان برانداز را به عنوان فتح الفتوح آقای وزیر در بوق و کرنا می کردند.

منبع: دانا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • آریا IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    3 3
    اگرچه هواداران پیروزی در سایه جانبداری مافیایی بابامسعود از تیمشان او را پدر باشگاه خود می دانستند ولی تقریباً در باقی بدنه فوتبال ایران کسی نبود که از سؤمدیریت این شخص به خدا پناه نبرده باشد ، فساد در کمیته داوران ، زدوبند در سازمان لیگ. جانبداری مافیایی از یک تیم خاص تا جایی که کری و رقابت ساده فوتبالی جای خود را به چنان کینه و نفرتی در بین هواداران سرخابی و حتی تراکتور و سپاهان داده است که حتی از شکست رقیب در برابر تیمهای عربستان هم ابراز شادی می کنند !!! نمونه اش بلایایی که مدیران منصوب ایشان در پنج سال گذشته بر سر استقلال آورده و سناریوی تکراری تضعیف این تیم را هر سال قبل از شروع لیگ کلید می زدند، مهاجرت قهرمانان کشور به خارج از دیگر دستاوردهای این وزیر شایسته!!! به شمار می آید . سوال اینجا است که اگر این شخص درپی ویران کردن ورزش کشور بود ، آیا می توانست بهتر از این عمل کند ؟ آیا بهتر از این میشد رقابت ساده فوتبالی را تبدیل به دشمنی در بین هواداران سرخابی کرد ؟ در طول این سالها مجلس کجا بود ؟ پس مجلس کجا باید دخالت و نظارت کند ؟ کافیست یک نگاه به ناسزاهایی که در فضای مجازی بین هواداران فوتبال ردوبدل می شود بکنید تا بفهمید این شخص چه آسیب بزرگ اجتماعی و فرهنگی به کشور وارد کرده است .
  • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 1
    ودرنهایت سجادی گفت وزارت ورزش قبل همه راه مربوط به دوباشگاه رورفته ولقمه آماده داده دست ما!!!سجادی هم اشتباهیه؟
  • IR ۲۰:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 2
    از قیافه اش معصومیت می باره.
  • IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    2 0
    بله انتصاب دندونپزشک خانوادگیش بعنوان سرپرست پرسپولیس یا همون مدیر عامل!!! بعد اگه اعتراضی هم بهش میشد همه میگفتن شان وزیر رو پایین نیارید جالبه که تو انتصاب شخص بعنوان وزیر تنها چیزی که بهش توجه نمیشه همین شان هست!!!
  • جواد جوادی IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 3
    به جای محاکمه این و اون باید این سلطانی فر رو به جرم‌خیانت به ورزش کشور خصوصا باشگاه بزرگ استقلال در پرداخت نکردن حقوق استراماچونی و اخراج او و ضربه بزرگ به باشگاه در اوج موفقیت هاش محاکمش کرد
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    وزیر جدید حرف نداره جوری که عمل کرد قاطع انقلابی سریع! سلطانی فر سعیشو کرد خدایی، من شخصا به این اعتقاد دارم ولی به اندازه سجادی قاطع و انقلابی نبود... یه نگاه به چند سال گذشته بندازید متوجه می شید که تمام سعیشون رو کردن ولی امثال دیگه ترکوندن پرسپولیس نه مدیر عامل داره و نه هییت مدیره! تیم مدیریتی قبلی هم که پرسپولیسی بود کلا مجبور به استعفا کردن در عوض تیم های رقیب بهترین امکانات و بودجه برای موفقیت. تیم 5 سال به همه کارشکنی ها قهرمان شد ولی حداقل هییت مدیره یا مدیرعامل داشت تا اینکه دولت سریع قاطع و انقلابی اومد سر کار!
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    باید بپذیریم که حمید سجادی یک استقلالی دو آتیشه است و برای قهرمانی تیم استقلال کمک های زیادی میکنه از تمدید قرارداد با مجیدی بگیر ( با وجود شرط بندی خوردرو در دبی - گندهای داخل عربستان و مستی در حال رانندگی و دلالی از طریق فروش بازیکنان و ... ) و هزینه های خرید سنگین بازیکن که برای عدم افشای قرارداد مثل رنج رقم بازیکنان معمولی ایران ثبت شده
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    طرفداران تیم حکومتی کیسه اینقدر نمک نشناس شدن که رفتن سلطانی فر به مالزی برای حذف نشدن تیم کیسه از بازیهای آسایی از یادشون رفته
    • IR ۱۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
      0 0
      خود بابامسعود میگه من نرفتم ، تو میگی رفته ؟
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    من طرفدار کیسه هستم
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    کیسه کش بی جنبه
  • IR ۰۹:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    کیسه کشا چرا اینقدر وحشی شدن ؟؟
  • IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 2
    بابا مسعود برای هر کی کار نکرد برای لنگیا خوب کار کرد چون شاه پسرش طرفدار لنگ بود از طرفی دیگه هم وزیر جوان لنگی بود تا میتونستن هوای لنگ رو تو بودجه و خرید بازیکن و اسپانسر داشتن حالا که هر دو نفر دستشون از حمایت کوتاه شده گل محمدی میگه نمیخان ما قهرمان بشیم.
  • رضا IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    3 0
    گم شوید کیسه ایها تیام جبارف دیاباته بهترین بازیکنهای خارجی برایتان گرفتند در دوران دولت روحانی اما پرسپولیس بدون بازیکن دوم آسیا شد. چی زدن ششتقلالی ها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا هم بهترین بازیکنهای فرانسوی برای ششتقلال گرفتند از پول مردم فقیر و مریض.
    • IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
      0 0
      گرفتیم ولی دست نشانده وزیر همه شون رو فراری دادن
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    1 0
    این حرف ها قشنگ نیست. درلیگ قهرمانان آسیا هم سلطانی فر به ما کمک کرد؟ من حرف هایی می شنوم که واقعا می مانم چه بگویم؟ شما بگویید قیمت کدام بازیکن فعلی پرسپولیس اندازه شیخ دیاباته یا میلیچ در استقلال بوده است؟ قراردادهای فصل گذشته استقلال را لطفا منتشر کنند تا مشخص شود هزینه کدام تیم بیشتر بوده است؟ یا اینکه استقلال خیلی راحت بازیکن خارجی می خرد اما چنین امکانی برای پرسپولیس نیست. چرا؟ * منظور شما خرید کوین یامگا و رودی ژوستد است؟ – یحیی گل محمدی حق دارد ناراحت باشد. دست او بسته است چرا که فدراسیون و سازمان لیگ به بهانه بدهی یا تضمین مالی اجازه خرید بازیکن خارجی به پرسپولیس نمی دهد در حالی که باید پرسید استقلال بدهکار نیست؟ استقلال به استراماچونی بدهکار نیست؟ یا به آن مدافع وسط برزیلی که بنده خدا مصدوم و معلول شد…
  • mojtaba SE ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۲
    0 0
    فقط تظاهر با لباس یقه گرد.و در ذاتشان دشمن مردم ایران و عاشق نفرت از دنیا و علم..تازه اگر جاسوس نباشند؟؟پاینده ابر قدرت ایران پاینده رهبر عزیزم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس