کد خبر 1293914
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
پرسپولیس ناهماهنگ است یا نیاز به بازیکن جدید دارد؟

سرمربی پیشین پرسپولیس اعتقاد دارد این تیم در دیدار با آلومینیوم روی یک اشتباه گل خورد و میزبان برتری خاصی نداشت.

به گزارش مشرق، حمید درخشان درباره شکست یک بر صفر پرسپولیس مقابل آلومینیوم اظهار داشت: بازی خوبی نبود و پرسپولیس در این بازی در قیاس با آلومینیوم انگیزه لازم را نداشت. با همه احترامی که برای آلومینیوم قائل هستم، پرسپولیس روی یک اشتباه گل خورد وگرنه تیم میزبان برتری خاصی در بازی نداشت. اینطور نبود که پرسپولیس یک تیم دست و پا بسته باشد.

سرمربی پیشین پرسپولیس درباره اینکه به نظر می‌رسید خط هافبک این تیم دچار مشکل شده است، تصریح کرد: در خط هافبک، دفاع یا حمله هر بازیکنی که جایگزین بازیکن قبلی می‌شود، نیاز به زمان دارد تا با سایرین هماهنگ شود. پرسپولیس بازیکنانی مثل رضا اسدی و میلاد سرلک را در میانه زمین دارد که بازیکنان باکیفیتی هستند ولی هماهنگی آنها زمان‌بر است. مشکل پرسپولیس دقیقا همین ناهماهنگی است که باید توسط کادر فنی با شیوه خودش برطرف شود.

بیشتر بخوانید:

بازیکنان پرسپولیس مشکل روحی دارند

درخشان که سابقه سال‌ها بازی در پست هافبک را در پرسپولیس دارد، درباره اینکه آیا این تیم باید بعد از جدایی احمد نوراللهی در خط هافبک بازیکن جدیدی را جایگزین او کند، یادآور شد: فکر نمی‌کنم پرسپولیس در این خط به بازیکنی جدید نیاز داشته باشد. بازیکن جدید هم بیاید نیاز به زمان دارد تا در تیم جا بیفتد. این کارِ کادر فنی است که باید بررسی کند چگونه می‌تواند این مشکل را حل کند. باید شرایط به سمتی برود که بتوانیم از بازیکنان، خوب بازی بگیریم وگرنه آنها همه باکیفیت هستند و تنها مشکل ناهماهنگی است. اگر بنا باشد پرسپولیس نفر جدید جذب کند فکر می‌کنم آن بازیکن باید مهاجم باشد.

وی در خصوص اینکه استقلال و سپاهان ۹ امتیازی شده‌اند و پرسپولیس ۳ امتیاز از آنها  عقب مانده، خاطرنشان کرد: هنوز ابتدای راه هستیم و تا آخر بازی‌ها خیلی مانده است. فعلاً  نمی‌توان یک بازی یا یک نتیجه را ملاک تیم‌های مدعی قرار داد. هنوز این تیم‌ها و تیم‌های دیگر با پرسپولیس بازی دارند و در اینجای کار ۳ امتیاز اختلاف نمی‌تواند مهم باشد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین پورزاد پرسپولیسی🌷🌷🌷 IR ۱۸:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    1 0
    این تیم گل محمدی فقط باید هافبکهاشو بیشتر کن واز توان هافبکها بیشتر استفاده کن تا میان میدان خالی نباش وفاصله خط دفاعی و هافبکها نزدیک وپر بشه که هناهنگی بوجود بیاد پس نیاز از بازیکنانی مثل ابراهیمی وسید جلال باهم و کامیابی نبا وپهلوان اسدی کنارهم استفاده بشه واز ترابی پشت سر ال کثیر و انیری وکناره چپ اقایی وراست نعمتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس