قالیباف نمایه

نماینده خمینی‌شهر در مجلس با اشاره به نامه تعدادی از نمایندگان بهداشت به وزیر بهداشت جهت پاسخگویی درباره واکسن کرونا و حضور در کمیسیون بهداشت گفت:‌آقای عین‌اللهی به این نامه بی‌توجهی کرده است.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی امروز (سه‌شنبه ۱۱ آبان) در جلسه علنی مجلس و در تذکری اظهار داشت:‌تعدادی از نمایندگان مجلس سه سوال از وزیر بهداشت در مورد واکسن کرونا پرسیدند.

بیشتر بخوانید:

حضور ۶ وزیر برای پاسخ به نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس

وی افزود:‌این سه سوال عبارت است از ۱- نتایج تحقیق ۸۰ میلیون دز واکسن بر مبنای جنس و نوع واکسن ۲- دلایل تزریق واکسن به افراد زیر ۱۸ سال بر اساس کدام مطالعات بوده است ۳- رئیس‌جمهور فرموده‌اند واکسن باید اغنایی باشد آیا وزارت بهداشت در این زمینه اقدامی انجام داده است.

نماینده خمینی‌شهر در مجلس تصریح کرد: قرار بود که جلسه‌ای از سوی وزیر بهداشت با طراحان این سوال برپا شود اما برپا نشده است آیا می‌توانیم بنشینیم و شاهد عدم پاسخگویی وزیر بهداشت به نماینگان مجلس باشیم.

محمدباقر قالیباف ر ئیس مجلس در پاسخ به تذکر نقدعلی گفت:‌اگر رئیس هر کمیسیون از وزرا دعوتی به منظور حضور در کمیسیون‌ها داشته باشد آن وزرا بایستی حتما در آن نشست حضور پیدا کنند.

وی افزود:‌وزرا مکلف هستند که در کمیسیون‌های مجلس حضور داشته باشند و وزیر بهداشت هم بایستی دعوت کمیسیون بهداشت را پذیرفته و در این کمیسیون حضور پیدا کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    2 0
    علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس