کد خبر 1293548
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰
پایان عربده‌کشی و قدرت‌نمایی اراذل/ عوامل تخریب خودروها دستگیر شدند

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری اراذل و اوباشی خبر داد که در پی عربده‌کشی و قدرت نمایی ۶ دستگاه خودروی شهروندان را تخریب کرده بودند.

به گزارش مشرق، سرهنگ علی محمدی رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری عاملان تخریب ۶ دستگاه خودروی شهروندان خبر داد.

سرهنگ محمدی در تشریح جزئیات خبر فوق اظهار داشت: اواخر هفته گذشته در پی تماس شهروندان با مرکز ۱۱۰ مبنی بر عربده کشی و فحاشی و تخریب ۶ دستگاه خودرو توسط افراد ناشناس سریعاً تیمی از ماموران پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ وارد عمل شده و با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد ۳ شرور طی اختلاف شخصی با یکی از اهالی محل ضمن عربده کشی و قدرت نمایی شیشه های شش دستگاه خودروی شهروندان ساکن در محل را تخریب کرده و پیش از حضور پلیس از محل وقوع جرم به سرعت گریخته اند.

رئیس پایگاه ششم پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: با اخذ دستورات قضائی وطی یک اقدام ضربتی صبح روز هشتم آبان تیمی از ماموران پلیس امنیت عمومی پایتخت ۲ نفر از عاملان اصلی را در مخفیگاهشان در حوالی اتوبان محلاتی دستگیر کرده و برای ادامه تحقیقات به مقر پلیس امنیت عمومی پایتخت منتقل کردند.

سرهنگ محمدی به معرفی این افراد شرور به دادسرا اشاره و خاطر نشان کرد: تلاش برای دستگیری سایر مرتبطان این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • امیر IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    مهم دستگیری نیست مهم برخورد مناسب است تا هم دیگر تکرار نکنند هم درس عبرتی برای سلیرین باشند و هم از طرف دشمن تطمیع نشوند
  • امیر IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    فقط چک لگد پیچ تو همون محل که هارت پورت کردن بکننشون تا درس عبرت بشه واسه بقیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس