کد خبر 1293546
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۹
خطیبی: پیروزی مقابل پرسپولیس را به هواداران‌مان تبریک می‌گویم

رسول خطیبی سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پیروزی تیمش مقابل پرسپولیس را به هواداران آلومینیوم تبریک گفت.

به گزارش مشرق، رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک پس از دیدار تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: این پیروزی را به بازیکنانم و مجموعه آلومینیوم تبریک می‌گویم. خدا را شکر همه یکدلی، صفا و صمیمیت را در تیم رعایت و برای هم تلاش می‌کنند. به مردم و هواداران اراکی تبریک ویژه‌ای می‌گویم که به هر شکل از ما حمایت می‌کنند. امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.

وی با اشاره به تمجید سرمربی پرسپولیس از شاگردانش تصریح کرد: گل‌محمدی نسبت به ما لطف داشت. با احترام به تیم پرسپولیس، فکر می‌کنم تماشاگران بازی و حتی هواداران پرسپولیس هم به تیم آلومینیوم نمره قبولی می‌دهند. قول داده بودم بازی زیبایی از آلومینیوم ببینیم که تماشاگران، نمایشی زیبا و تماشاگرپسند از ما دیدند. از این بابت خیلی راضی هستم که بچه‌ها، بازی زیبایی به نمایش می‌گذارند و پیروزی هم در کنار آن است.

سرمربی آلومینیوم اراک همچنین ساختار دفاعی تیمش را ستود و گفت: از شکل دفاعی آلومینیوم در سه دیدار گذشته واقعاً راضی هستم. فکر می‌کنم از این لحاظ تا اینجای فصل، نمونه بودیم و به جرأت می‌گویم بهترین شکل دفاعی را در لیگ برتر داریم. بازیکنان آلومینیوم بابت این مسئله تلاش کردند، کارهای تاکتیکی را در زمین انجام دادند و موقعیت آنچنانی به حریف ندادیم. به همین خاطر خیلی خوشحالم.

خطیبی با بیان اینکه آلومینیوم می‌توانست پرسپولیس را با گل‌های بیشتری شکست بدهد، خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که سه امتیاز را گرفتیم و برد هفته گذشته را ادامه دادیم. باید کاری کنیم که این پیروزی‌ها ادامه داشته باشد. ما نقاط قوت حریف را خنثی کردیم و به پرسپولیس اجازه بازیسازی و موقعیت‌سازی ندادیم. برای خودمان هم فرصت‌های خوبی ایجاد کرده و واقعاً فوق‌العاده بودیک.

«این یکی از بهترین بازی‌های آلومینیوم در یک سال و سه هفته گذشته بود.»، وی ضمن بیان این جمله عنوان کرد: از این بابت خوشحالم و معتقدم تیمم شخصیت خوبی پیدا کرده است. ان‌شاءالله همین روند را با کمک شما خبرنگاران، هواداران و مردم ادامه بدهیم. از اعضای هیئت مدیره و مدیریت باشگاه هم تشکر می‌کنم که پشتیبان بازیکنان هستند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی خان IR ۱۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 0
    جدول لیگ برتر را بعد از باخت تیمتون هم به نمایش بگذارید خ خ خ
    • IR ۰۲:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      1 0
      تیم «تون» ؟؟؟!!!! خداییش اینقد توهم و فرافکنی و تعطیلی رو باید بزنن گینس!! برگردید به واقعیت ها و از توهمات و هپلیات! دست بردارید فوتبال یک ورزش است یک هنر است نه جادو!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس