مجیدی: برای یک بازی خوب مقابل آلومینیوم آماده هستیم

سرمربی تیم فوتبال استقلال از عملکرد بازیکنان جوان تیمش ابراز رضایت کرد و گفت هر چه از لیگ بگذرد، آنها خودشان را بیشتر نشان می‌دهند.

به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل آلومینیوم اراک در هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: قبلاً هم گفته‌ام این فصل بازی تیم‌ها خیلی به هم نزدیک است و مسلماً فردا بازی سختی خواهیم داشت. در طول هفته با بازیکنان‌مان صحبت کردیم و برای یک بازی خوب آماده هستیم. آلومینیوم هم تیم بسیار خوبی است و به رسول خطیبی تبریک می‌گویم که تیم جوان و خوبی را مهیا کرده است. امیدوارم هواداران دو تیم بازی خوب و زیبایی را ببینند.

وی در مورد آرامشی که به تیم استقلال داده و اینکه آیا در فصل جاری هواداران این تیم می‌توانند به قهرمانی امیدوار باشند، اظهار داشت: بیشترین سهم را بازیکنان تیمم و مدیریت باشگاه دارند که کمک کردند تیم در فضایی خوب به کار خود ادامه بدهد. از بازیکنانم ممنونم و قولی که به هواداران استقلال می‌دهم، این است که من و بازیکنانم این فصل تمام تلاش‌مان را برای موفقیت استقلال انجام بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره اعتراضش به قضاوت برخی داوران و اینکه آیا روند داوری قابل تغییر است یا نه، گفت: از بعد از بازی پرسپولیس و از بازی سپاهان، کاری که من و کادرم انجام دادیم و می‌توانید از داوران چهارم سؤال کنید، این است که کوچک‌ترین اعتراضی به داوری نکردیم و این را به بازیکنان هم گفته‌ایم. با توجه به اینکه امکانات داوران ضعیف است و سیستم رادیویی و امکانات دیگر هم ندارند، اجازه داده‌ایم داوران قضاوت‌شان را کنند. کوچک‌ترین اعتراضی به داوران نداشتیم و به داوران چهارم گفته‌ام اگر از کادر من کسی کوچک‌ترین اعتراضی کرد، او را بیرون بیندازند. سه چهار بازی کوچک‌ترین اعتراضی به داور نداشتیم و فکر می‌کنم داوران در فضایی آرام، بهتر تصمیم می‌گیرند. در مورد گذشته هم باید بگویم دیگر نمی‌خواهم به گذشته برگردم، اما داوران خوبی داریم و ان‌شاءالله هفته به هفته روند داوری‌ها نیز بهتر شود.

مجیدی خاطرنشان کرد: کاری که ما انجام دادیم و امیدوارم تیم‌های دیگر هم ببینند و انجام دهند، این است که من، کادرم و بازیکنانم هیچکدام اجازه نداریم به داور اعتراض کنیم. اگر فیلم سه چهار بازی اخیر ما را آنالیز کنید، کوچک‌ترین صحبتی حتی با داور چهارم هم نداشتیم. اول بازی هم به داور چهارم گفته‌ام هر کدام از کادرم داد زد یا اعتراض کرد، او را بیرون بیندازد. این کار را کردیم و امیدوارم تیم‌های دیگر هم این کار را انجام دهند تا داوران در فضایی آرام کار خود را انجام دهند.

وی راجع به اینکه برخی رمز موفقیت تیمش در این فصل را یکدستی و شجاعت خودش در بازی دادن به بازیکنان جوان می‌دانند، گفت: همه جای دنیا، این کار را می‌کنند و بالاخره بازیکنان جوان باید بیایند. باشگاه بزرگ استقلال ویترین است و بازیکنان جوان باید خودشان را اینجا نشان بدهند و به تیم‌های بهتری بروند. در این خصوص مثال زدم که آیا باشگاه منچسترسیتی، بودجه ندارد که بازیکنان ۱۹ ساله و ۲۱ ساله را بازی می‌دهد؟ جوان‌ها باید بیایند و خودشان را نشان بدهند. من دوست دارم بازیکنان جوان بازی کنند و علاقه زیادی دارم بازیکنان جوان تیمم را تشکیل بدهند. این فصل هم بازیکنان بسیار خوبی داریم و مطمئن باشید هر چه از لیگ بگذرد، جوان‌های ما خودشان را بیشتر نشان می‌دهند. آینده برای این جوان‌هاست و من اعتقاد زیادی به جوان‌های تیمم دارم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در مورد شرایط آلومینیوم در این فصل و اینکه عوامل موفقیت تیم خطیبی را چه چیزهایی می‌داند، اظهار داشت: من چند بازی آلومینیوم را دیدم. این تیم نظم بسیار خوبی دارد. در این بین بیشترین سهم را خطیبی دارد که به این تیم نظم داده است. آلومینیوم بازیکنان آنچنان مشهوری ندارد، اما تیم یکدستی است و همین یکدستی به تیم آلومینیوم کمک کرده است که نتایج خوبی بگیرد. به بازیکنانم گفته‌ام که فردا بازی سختی داریم و امیدوارم هواداران دو تیم بازی خوبی ببینند.

مجیدی درباره وضعیت رشید مظاهری و اینکه آیا او اجازه پیدا کرد که در تمرینات شرکت کند، گفت: بله، او امروز با ما تمرین کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس