جنگنده های روسی

یک منبع آگاه در وزارت دفاع ترکیه گزارش‌های منتشر شده در خصوص استقرار جنگنده‌های روسی در پایگاه نظامی هوایی «قامشلی» واقع در شمال شرقی این کشور و در نزدیکی مرز ترکیه را رد کرد.

به گزارش مشرق به نقل از اردو پوینت، یک منبع آگاه در وزارت دفاع ترکیه گزارش‌های منتشر شده در خصوص استقرار جنگنده‌های روسی در پایگاه نظامی هوایی «قامشلی» واقع در شمال شرقی این کشور و در نزدیکی مرز ترکیه را رد کرد.

بر اساس این گزارش، این منبع آگاه که نخواست نامش فاش شود، گفت: برخی موارد در این خصوص در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. آنها رویدادی را به تصویر می کشند که در آن روز رخ داده است.

وی همچنین تاکید کرد که موضوع مورد بحث در شبکه‌های اجتماعی در این خصوص، مربوط به یک فرود جنگنده روسی در فرودگاه قامشلی بوده که این جنگنده در مدت زمان اندکی مجدداً این پایگاه را ترک کرد.

لازم به ذکر است هفته گذشته، تعدادی از رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی از فرود یک جت نظامی روسی در شمال شرق سوریه خبر دادند. در پی انتشار این خبر، شایعه‌ای مبنی بر آماده شدن روسیه برای توسعه حضور نظامی خود در خاک سوریه به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • نیما IR ۲۲:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 2
    خداوند به دستان ریسی برکت بدهد و وی رایاری کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس