کد خبر 1293468
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
در دربی پورتو طارمی و بیرانوند چه کردند؟+ فیلم

نشریه «دراگونز دیلی» وابسته به باشگاه پورتو پرتغال در گزارشی کوتاه اعلام کرد:‌ «مهدی طارمی، ستاره ایرانی این تیم هدف فشار آزار رسانه‌ای قرار گرفته است.»

به گزارش مشرق، این نشریه با اشاره به تعویض اجباری طارمی در دیدار برابر بوآویشتا و واکنش تند و اعتراض‌های «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو نوشت: بررسی این بازی بدون ذکر عملکرد منفی تیم داوری، که از پنالتی که به اعتقاد کونسیسائو «بسیار واضح» بود، غیرممکن است؛ همین موضوع در مورد خطاهای زیادی که روی «مهدی طارمی» انجام شد از جمله سرنگونی وی داخل محوطه جریمه، صدق می‌کند.

در ادامه این گزارش کوتاه آمده است: شرایط به جایی رسید که به منظور جلوگیری از اتفاقی که در یکی از بازی‌های اخیر پورتو افتاد و منجر به اخراج طارمی شد، سرمربی مجبور به تعویض وی شد؛ باید گفت که آن پنالتی هم عادلانه نبود. باتوجه به اعلام ۳۲ نفر از بهترین بازیکنان جهان از سوی فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال و حضور نام وی در این فهرست، طارمی در پرتغال هدف آزار رسانه‌ای قرار گرفته که به نظر ماحصل و نمود این آزار در خطاهایی که رقبا روی وی مرتکب می‌شوند، پدیدار می‌شود.

ستاره ایرانی پورتو عملکرد خیلی خوبی در دیدار برابر بوآویشتا که «علیرضا بیرانوند» دروازه‌بان تیم ملی ایران را در ترکیب خود دارد،  داشت و دو پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌های خود فراهم کرد.

این دیدار با پیروزی چهار بر یک پورتو به اتمام رسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • RO ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    وقتی پروزی رو ترک کرد
  • IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 0
    سردار آزمون .....
  • حامد IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۸
    0 0
    فعلا که طارمی 80 میلیون آدم رو ناراحت کرده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس