کد خبر 1293430
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱
همسرکشی به خاطر توهم

مرد جوان که با تصور خیانت همسرش به وی او را کشته بود به زودی در دادگاه محاکمه خواهدشد.

به گزارش مشرق، روزهای پایانی شهریور سال گذشته خانواده ای به پلیس آگاهی تهران رفتند وشکایت کردندکه دخترشان به قتل رسیده و از داماد خانواده شکایت دارند. با تحقیقات اولیه معلوم شد ، داماد خانواده ، زخمی شده و در بیمارستان بستری است. بنابراین به آنجا رفته و از وی تحقیق کردند.  این مرد در جریان تحقیقات ادعای عجیبی را مطرح کرد و گفت : من و همسرم در مسیر جاده چالوس بودیم که چهار جوان که سرنشینان دو موتورسیکلت بودند، راهمان را سد کرده اند. درادامه با چاقو هایی که همراه داشتند به ما حمله کردند. سارقان همسرم را با ضربه های چاقو کشته و مرا هم زخمی ووسایل همراهمان را سرقت کرده و متواری شدند.

بیشتر بخوانید

دفن جسد مقتول در باغچه خانه هوو

ماموران با توجه به ادعای او به محل درگیری خونین او و همسرش با سارقان اعزام شدند  اما موفق به یافتن ردی از متهمان فراری نشدند. این در حالی بود که ضربه های وارده به این زن نشان می داد ضارب در فاصله کمی از او ایستاده بود.

چندروزپیش متهم به همسرکشی برای شرکت  درآخرین جلسه تحقیقات به شعبه یازدهم بازپرسی  دادسرای جنایی تهران منتقل شد وبا اعتراف به قتل همسرش گفت : سال قبل با همسرم ازدواج کردم و ازهمان روزهای نخست با هم اختلاف داشتیم و مدتی بود فکر می کردم همسرم با کسی در ارتباط است. این تصور واهی با من بود و از من دور نمی شد . آن روز همسرم در خودرویم بود. وقتی به نزدیکی های تهران  رسیدیم ، داخل خودرو با هم بحث  مان شد.  با شدت گرفتن درگیری عصبانی شدم و با چاقویی که درخودرو بود ، ۶ ضربه به همسرم زدم که او فوت شد. برای صحنه سازی نیز خودم را زخمی کردم  و بعد با داستان سرایی وانمود کرده بودم که چهارموتور سوار سارق به ما حمله ور شدند. زنم راکشته ، مرا زخمی و اموالمان را دزدیده اند.

مصطفی واحدی بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران  در این باره به جام جم آنلاین گفت : با اعتراف مرد همسرکش پرونده  او با صدور جلب به دادرسی به اتهام قتل عمد صادر و برای محاکمه به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد.

منبع: جام جم آنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
    0 0
    فکر می کنید اگر ضاربی این کار را انجام می داد چند روز منتظر ماموران می ماند که آنها بروند و دستگیرش کنند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس