کد خبر 1293275
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
برجام نمایه

سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: مذاکرات با طرف‌های غربی باید از جایی آغاز شود که ترامپ با خروج از برجام آن را خراب کرد.

به گزارش مشرق، محمود  عباس‌زاده مشکینی، سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اخبار منتشر درباره آغاز مذاکرات برجامی ایران با طرف‌های غربی تا یک‌ماه آینده، گفت:با توجه به اینکه مذاکرات وین برای رسیدن به یک توافق در دولت گذشته ناتمام ماند بهتر است دور جدید مذاکرات هرچه سریعتر آغاز شود.

بیشتر بخوانید:

نبویان: نظارت‌های فراپادمانی آژانس را نمی‌پذیریم

وی با بیان اینکه باید مذاکرات از جایی شروع شود که برجام با خروج ترامپ از آن خراب شد، آغاز شود، ادامه داد:طرف‌های غربی برخلاف اخلاق و انسانیت به امضای که در برجام داشتن پایبند نبودند و به تعهداتی که قبول کرده بودند، عمل نکردند.

نماینده مشکین‌شهر در مجلس با تاکید براینکه عدم اجرای برجام لطمه بزرگی به حیثیت طرف‌های غربی به ویژه آمریکا وارد کرد، افزود: حتی پس از خروج آمریکا از برجام تحریم‌های ظالمانه بیشتری علیه کشورمان اعمال شد که در دور جدید مذاکرات و توافقی که حاصل  می‌شود باید طرف‌های غربی علاوه بر اینکه تضمین ‌می‌دهند به توافقات پایبند می‌مانند، تحریم‌های که وضع کرده‌اند را نیز باید بردارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست‌ خارجی مجلس با بیان اینکه برجام به مانند چک برگشتی است که طرف‌های غربی به ایران داده‌اند، اظهار داشت: طرف‌های غربی باید چکی که برگشت خورده را پاس کنند و به تعهداتی که داشتند و عمل نکردن عمل کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 0
    آمریکا باید تمام تحریم ها را با هر بر چسب و به هر بهانه و در هر زمانی که وضع کرده است، برای همیشه و به طور یک جا و در عمل لغو کرده و هزینه ی خسارت هایی را که در این شش سال به دلیل عمل نکردن به تعهداتش داده بپردازد و منتظر راستی آزمایی ایران برای انجام این موارد بماند تا ادب شود.
  • رضا IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    0 1
    خيال تون تخت امكان نداره امريكا همه تحريم ها رو برداره ، بيخودى به خودتون اميد نديد ! اگه توانائى شو داريد بسم الله يه زد و خورد حسابى باهاشون توى منطقه راه بندازيد يا دنبال سازش با چين و روسيه باشيد شايد يه گشايشى براتون فراهم شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس