نظام جدید قیمت گذاری خودرو بزودی از سوی وزارت صمت اعلام خواهد شد

وزیر اقتصاد گفت: برنامه ما پیش بینی پذیر کردن اقتصاد و حذف قیمت گذاری‌های مضر به بازار در صنایع بورسی است و به زودی خبر تغییر نظام قیمت گذاری خودرو توسط وزارت صمت منتشر خواهد شد.

به گزارش مشرق، احسان خاندوزی وزیر اقتصاد در جلسه با مدیران ارشد شرکت‌های بورسی که از صبح امروز در حال برگزاری است با اعلام این خبر افزود: از این پس دولت بیشتر به دنبال جبران کسری بودجه از طریق مولدسازی دارایی و فروش اموال مازاد است.

وی ادامه داد: وظیفه وزارت اقتصاد و سازمان بورس، توسعه ابزارها و نهادها و ایجاد بازاری شفاف و کارا و پیش بینی پذیر است.

خاندوزی گفت: در گذشته برای تغییرات مکرر قیمت خوراک، نرخ تسعیر ارز بانک‌ها، قواعد پالایشی‌ها و فراخوان عموم به سهامداری مستقیم، اشتباهات بزرگی صورت گرفته که باید با همکاری وزارت‌های نفت، صمت، بانک مرکزی و سازمان بورس شاهد کاهش این اشتباهات و ایجاد اطمینان در بازار باشیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    3 0
    این خودرو سازها در پشت پرده با مافیایی که با قطعه سازها دارن قطعه 1000 تومانی رو 10000 تومان فاکتور کرده و به همین راحتی دهن تمام ارگان های نظارتی رو تنها با یه فاکتور سوری بستن. اگه دولت میخواد قیمت واقعی یه خودرو مشخص بشه باید رو قیمت گذاری قطعات نظارت دقیق داشته باشه نه با چونه زدن با خودروسازان حریص.
    • عباس IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      0 0
      کاملا درسته باید قیمت رینگ معمولی که روی ماشین جدیدا سوار هست تا لاستیک و پیچ و مهره و هزینه های نصب و سند و بیمه و... رو بررسی کنن ان وقت میفهمند پارس ۱۴۵ میلیونی کارخانه روش شصت میلیون تومن حداقل سود میبرد که این مافیای بازار یک وسیله برای قیمت گذاری ایران خودرو و سایپا شده تا هر چقدر بخواهند بالاببرند و نمایشگاه دار نرخ بدهد این تبادل دوسر سود کارخانه و نمایشگاهی هست که دودش تو چشم مجلس و رییس جمهور و مردم خواهد رفت که اعتماد مردم را نسبت به مدیریت کشور کم کرده است کاملا درسته

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس