توصیه ابراهیموویچ به ستاره پی‌اس‌جی؛ «امباپه باید طعم خون را بچشد»

زلاتان ابراهیموویچ» بر این باور است که ستاره فرانسوی باید از منطقه امن خود خارج شده و با ترک پی‌اس‌جی، به گفته زلاتان «طعم خون را بچشد.»

به گزارش مشرق، ستاره تیم ملی سوئد «کیلین امباپه» را تهییج کرده تا پیرامون خود را با افرادی پر کند که به جای تعریف و تمجید کردن، به وی انگیزه می‌دهند.

ابراهیموویچ در این باره گفت: امباپه را دوست دارم اما شرایط او هنوز خیلی راحت و به اصطلاح «لای پر قو» است.

وی ادامه داد: او باید طعم خون را چشیده و اطراف خود را با افرادی پر کند که مدام به او نگویند که بهترین بازیکن جهان است بلکه باید بداند که هنوز برای اثبات خودش راه زیادی دارد.  

زلاتان در ادامه در پاسخ به این پرسش که چطور در ۴۰ سالگی سطح بالای خود را حفظ می‌کند، شرایط قابل توجه خود را مدیون مراقبت از بدن و ترفندهایی مورد استفاده‌اش در تمرینات دانست.

وی اضافه کرد: می خواهم به همه نشان دهم که ۴۰ سالگی فقط یک عدد است؛ هنوز هم می‌توانم هرکاری را دوست دارم انجام دهم. درست است نمی‌توانم مثل پنج سال پیش بازی کنم اما حالا باهوش‌تر و باتجربه‌تر هستم.

ابراهیموویچ در خصوص شانس‌های قهرمانی آ. ث‌میلان در سری‌آ ایتالیا نیز افزود: ما باید باور داشته باشیم که می‌توانیم اسکودتو را ببریم. برای تحقق این هدف، باید سخت کار کنید، از خود گذشتگی کرده و ایمان داشته باشید. این‌ها کلیدواژه‌های اصلی هستند. بدون این کلیدها نمی‌توانید به جایگاهی که می‌خواهید برسید.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس