ستاره آرژانتینی بارسلونا به سرنوشتی مشابه «اریکسن» دچار می‌شود؟

ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا به‌دلیل مشکل قلبی که در جریان دیدار این تیم برابر آلاوز برای وی رخ داد در چند روز آتی تحت مراقبت متخصصان بوده و تا زمان چراغ سبز پزشکان قادر به همراهی بارسا نخواهد بود.

به گزارش مشرق، «سرخیو آگوئرو» در جریان دیدار شنبه شب پس از پرش برای زدن ضربه سر در نبرد هوایی با «ویکتور لاگاردیا» مدافع آلاوز، در قفسه سینه خود احساس درد کرد و به همین دلیل و بنا به توصیه کادر پزشکی در نیمه اول از زمین بازی خارج شد.

ستاره اسبق باشگاه منچسترسیتی به منظور انجام چکاپ با آمبولانس از ورزشگاه به بیمارستان انتقال داده شد و حالا نیز براساس اعلام رسانه‌های اسپانیایی، به منظور مشخص شدن میزان دقیق مشکل قلبی، باید تحت مراقبت بوده و تست‌های تکمیلی را انجام دهد.

اتفاقی که دیشب برای آگوئرو رخ داد، برای فوتبالیست‌ها اتفاق معمولی نبوده و در نتیجه این بازیکن تا زمانی‌که سلامتی وی از سوی متخصصان تضمین نشود، قادر به بازگشت به میادین نخواهد بود.  

براساس گزارش رسانه‌ها، پزشکان متخصص پس از معاینات اولیه نامنظم بودن ضربان قلب(آریتمی قلبی)  را تشخیص‌ داده‌اند؛ موضوعی که گفته می‌شود آگوئرو پیش از این نیز با آن مواجه شده‌ است.

مرد ۳۳ ساله آرژانتینی به تازگی از کمند مصدومیت رها شده و در فصل جاری پنج بازی برای بارسا انجام داده و تک گل خود را در این مدت برابر رئال مادرید به ثبت رسانده است.  

به تازگی با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا  «کریستین اریکسون» ستاره تیم ملی دانمارک که در جریان یورو ۲۰۲۰ دچار حمله قلبی شد، در این فصل اجازه بازی در سری‌آ ایتالیا را نخواهد داشت.

یکی از اعضای کمیته علمی-فنی فدراسیون فوتبال ایتالیا در ماه آگوست اعلام کرد که اریکسن اجازه بازی در ایتالیا را ندارد مگر آنکه دستگاه تنظیم کننده ضربان قلب کارگذاشته شده در بدن وی، خارج شود.

در صورت بروز اتفاقی مشابه برای آگوئرو، هم‌وطن «لیونل مسی» به احتمال زیاد به سرنوشتی مشابه ارکسن دچار خواهد شد.

 ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا به‌دلیل مشکل قلبی که در جریان دیدار این تیم برابر آلاوز برای وی رخ داد، طی چند روز آتی تحت مراقبت متخصصان بوده و تا زمان چراغ سبز پزشکان قادر به همراهی بارسا نخواهد بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس