کد خبر 1292837
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
افشاگری محسن خلیلی درباره کالدرون و پرسپولیس

محسن خلیلی پیشکسوت پرسپولیس فاش کرد کالدرون را فراری دادند.

به گزارش مشرق، محسن خلیلی رئیس آکادمی باشگاه پرسپولیس می گوید پول کالدرون آماده بود اما به او ندادند تا به فیفا شکایت کند. خلیلی می گوید:«آقای کالدرون اگر ۱۰۰ هزار و خرده ای دلار می گرفت، قراردادش فسخ می شد و می رفت. با اینکه پول آماده بود به او ندادند. الان که شکایت کرده باشگاه باید چیزی حدود ۷۰۰ هزار دلار به این مربی بپردازد. به نظرم مدیران سابق پرسپولیس باید در این زمینه پاسخگو باشند. اگر به مدیری بگویند عواقب یک قرارداد پای شماست، قطعا حواسش را جمع می کند. من نمی دانم چرا برخوردی با مدیران صورت نمی گیرد.»

او اضافه می کند: «کالدرون اصرار داشت که باشگاه بازیکن خارجی نگیرد. می گفت همین پول را بدهید به بازیکنان داخلی ولی باشگاه می گفت باید بازیکن خارجی بگیریم که بعدا اوساگونا و استوکس آمدند.»

خلیلی همچنین می گوید: «مدیر وقت دوست نداشت با کالدرون کار کند. در مجموع رفتاری شد که کالدرون دیگر به ایران نیاید. این مربی مدام تاکید داشت برایش بیشتر از پول احترام مهم است.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 15
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • جچ IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    3 1
    خلیلی باآن حرفابرای خودت دشمن تراشیدی
    • FR ۰۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      1 0
      هر چی فساد و جعله تهشو پیدا کنی میرسه یه لنگ و لنگی
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    6 2
    کلا مدیران جزئی که این همه به بیت المال ضربه زدند. بازخواست نشدن بعد بعضی ها انتظار دارند روحانی محاکمه بشه!!
  • تحلیل IR ۱۵:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    5 5
    همیشه همینطوره؟؟ اصلأ کسی برخورد نمیکنه؟! کار به جایی رسیده که آدم فکر میکنه سیستماتیک داره خیانت میشه و عمدن دارند پرسپولیس و کیسه رو نابود میکنند حتی نهاد‌های نظارتی هم زیر نفوذ مافیای فوتبال قرار داره؟! مگه میشه میلیون ها دلار خیانت بشه و نهادهای نظارتی به خواب بزنند خودشون رو؟!
    • IR ۰۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
      0 0
      کسی قرار نیست لنگو نابود کنه غصه نخور هدف نابودی استقلاله این مزخرفات هم تماما هوچی گریه پولو قراره فدراسیون و وزارت ورزش پرداخت کنن .اون استراماچونی بود که اگه 100 هزار دلار بهش میدادن هم کل فصل رو میموند و هم شکایت نمیکرد که بعدا مجبور بشیم 1 میلیون دلار جریمه بدیم منتها چون اون تیم بوی قهرمانی میداد اقایون چشمشون ترسید و تا استقلال رفت صدر استراماچونی رو اخراج کردن که هم سوگلی بتونه بدون مزاحمت قهرمان شه هم استقلالو بدهکار کنن. و ما وزارت ورزش و فدراسیون پشتمون نبودن که پولو تقبل کنن مجبور شدیم قائدی بهترین بازیکنمونو بفروشیم تا پول جور کنیم
  • SE ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    3 0
    احتما 590 هزار دار را با کالدرون نصف میکنه
  • شهبازی IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 1
    جناب اقای خلیلی این پرسش اکثر مردم است که این مدیران از کجا می آیند و چرا اینقدر راحت ثروت کشور را به باد می دهند و یک نفر یک کلمه هم به اینها حرفی نمی زند و استفساری هم در کار نیست ظاهرا اغلب اینها از نهادهای نظامی هستند که اینقدر راحتند نمونه آخری هم آقای تاج هستند که میلیاردها پول کشور را به باد داده هنوز هم راحت می گردد.
  • استقلال قهرمان IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    6 1
    جناب۱۳:۱۵منظورت از پرس گوه لیس احتمالا همون پیروزی وتیم دکتر حسن وبچه هاس خخخخ
    • IR ۱۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      0 1
      آنکس که ادب ندارد او حیوان است ... از بی ادبی کسی بجایی نرسید ... حقا که ادب وظیفه ی انسان است ...
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      0 1
      این حقارتی که مشاهده میکنید و حسادت سر آدم میاره! سعی کنید تا میتونید ازش فاصله بگیرید ...
  • email@gmail.com IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    1 0
    الانه آبدارچي جزء يك اداره هم براي خودش "شاه" محسوب ميشه و هرجور دستور بده بايست اجراء بشه!!! بهمين دليل "مديران خدوم و پاك دست" كشورمون كه براي خودشون "شاهنشاه" هستند به هيچ جاشون هم نيست كه بعد از پايان دوران مديريتشون چه اتفاق هايي براي زير مجموعه شون ميافته به صورت خودكار صورت مسئله مشكلات آتي پاك ميشه و تا ابد هم كه مردم راجع به سوءمديريت سازمانها و مجموعه ها و باشگاهها و خلاصه دستگاه حاكم سوال داشته باشند و دنبال محاكمه مقصر باشند، هرگز فرد خاطي پيدا و مجازات نخواهد شد و بار و هزينه مالي و زحمت تميز كردن كثافتكاري مديران بي كفايت روي دوش مردم و بيت المال خواهد بود!!!
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 2
    خدا ... شناخته ای بابا خودش برای برانکو نقشه کشیدند الان برای کالدرون قصه می بافد فردا معلوم نیست برای چه کسی قصه خواهد ساخت این نوع افراد به جایی برسند که انشالله نرسند خطرناک خواهند بود
  • IR ۲۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    از هر جا که دستشون رسیده زدن. نفت، اقتصاد ، ورزش ...
  • هوشنگ IR ۲۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    قانون قطار چیست؟ تا وقتی قطار حرکت نکند با تحسین و حیرت تماشایش می کنیم. اما وقتی شروع به حرکت کرد به طرفش سنگ پرتاب می کنیم. این قانون فوتبال ایران است فراموش نکنین
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    فقط تو کشور ما میشه چنین حرفی زده شود واب از اب تکون نخوره. هرجای دیگه بود یا پدر اون مدیرا در میاوردند یا خلیلی را به جرم افترا محاکمه میکردند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس