کد خبر 1292804
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
سلیمی نمین

یک تحلیلگر سیاسی عنوان کرد: آقای رییسی را باید با خود آقای رییسی مقایسه کرد، او فردی است که واقعا آمادگی ایثارگری دارد.

به گزارش مشرق، «عباس سلیمی نمین» در گفت و گو با برنا، در رابطه با اهمیت سفرهای استانی اخیر رییس جمهور و حضور میدانی آیت الله رییسی برای حل مشکلات در مقایسه با روسای جمهور سابق ایران گفت: من فکر نمی‌کنم در تاریخ ایران یک بار دیگر رییس جمهوری چون رییس اسبق دولت ظهور کند. رییس جمهوری که در همه مسائل بیشتر به فکر «خود کوتاه مدت اش» بود. اینکه الان مریض نشود و  از آفات به دور بماند. ایشان رویه‌ای داشت که بعید است توسط رییس جمهور دیگری دنبال شود. حتی در زمان آقای هاشمی رفسنجانی نیز چنین رویه ای وجود نداشت و آیت الله هاشمی نیز خود را در سفرهای استانی به سختی می‌انداخت و مرتب از این استان به آن استان و از این شهر به آن شهر می‌رفت و تحرکی به دولت خود و زیر مجموعه‌های اجرایی کشور می‌داد اما آقای روحانی کاملا استثنا است و نباید او را با هیچ رییس جمهوری مقایسه کرد.

او تاکید کرد:  آقای رییسی را باید با خود آقای رییسی مقایسه کرد، او فردی است که واقعا آمادگی ایثارگری دارد و خود را به مخاطره می‌اندازد وقتی وارد پمپ بنزین می شود و خود را به مخاطره می اندازد در آن مکان ممکن است هر اتفاقی بیافتد و مشکلاتی ایجاد شود ولی ایشان برای اینکه آرامش خاطری در جامعه ایجاد کند و جامعه را از نگرانی دربیاورد از خود هزینه می کند. این فردی است که آمادگی ایثار و فداکاری دارد و روحانی هم فردی بود که حاضر نیست ذره ای فداکاری کند او بخاطر امکان ابتلا و مخاطره کرونا حتی با وزرایش جلسه نمی گذاشت. این مورد در تاریخ امور اجرایی کشور استثنا است.

سلیمی نمین اضافه کرد: آقای روحانی به هیچ وجه به دنبال فداکاری کردن نبود و رییس جمهوری کاملا تشریفاتی بود.

او ادامه داد: باید در امور اجرایی استاندارد شخصیتی مثل آقای رییسی را به ثبت برسانیم و مقایسه نکنیم. رییس جمهور در شرایطی که دشمن برای کشور و برای مردم ایجاد سختی می کند باید آمادگی پذیرش کافی را داشته باشند و فداکاری کنند تا سختی های مردم برطرف شود اگر مجریان این طور عمل کنند دشمن نمی تواند از این به بعد مردم را دچار مشکل کند همانطور که دیدیم مساله بنزین به طور منطقی برطرف شد و نتوانست مشکلاتی برای کشور ایجاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    3 11
    وظایف قانونی خودشو انجام بدهد طبق چهارچوب قانون اساسی . ایثارگری نخواستیم
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    4 0
    اصلاح‌طلبان در دولت رئیسی ۱) ویژگی مثبت اصلاح‌طلب‌ها پشتکار آنها است، سران این جریان هر جایی که به قدرت برسند از رئیس تا آبدارچی را تصفیه می‌کنند و فقط نیروهای وفادار به خود را در آن دستگاه باقی می‌گذارند و این نیروها هم تا زمانی که عزل یا اخراج نشده‌اند همه توان و انرژی خود و آن اداره را در مسیر اصلاحات هزینه می‌کنند و در این مسیر هیچ مانعی را هم به رسمیت نمی‌شناسند. ۲) الان ۳ ماه از ریاست جمهوری رئیسی می‌گذرد و هنوز نیروهای اصلاح‌طلب در بدنه دولت مشغول خدمت به جریان اصلاحاتند! به بیان دقیق‌تر عمده وقت و توان این نیروها صرف پیشبرد برنامه‌های جریان اصلاحات و به شکست کشاندن دولت رئیسی شده و می‌شود: از جهاد دانشگاهی و ایسنا و وزارتخانه‌های علوم و اطلاعات گرفته تا آموزش و پرورش و استانداری‌ها و فرمانداری‌ها و این یعنی جریانی قوی درون دولت مشغول تلاش برای زمین زدن و عدم موفقیت رئیسی است! ۳) آقای رئیسی بدون توجه به "میدان‌های مین و تله‌های انفجاری" به جا مانده از جریان اصلاحات، مشغول کار برای حل و فصل مشکلات مردم است اما هنوز متوجه عمق خباثت و نامردی جریان اصلاحات نشده و این یعنی هنوز باید شاهد انفجار این تله‌ها و عمل کردن این مین‌ها باشیم. ۴) طنز تلخی است که راننده می‌خواهد قطار دولت را به مسیر انقلاب و نظام برگرداند اما بخش قابل توجهی از واگن‌ها مقاومت می‌کنند و در هنوز بر پاشنه قبل می‌چرخد و مردم خدمات رئیسی را از دولتش حس نمی‌کنند ! ۵ ) شرط موفقیت رئیسی در خدمت به مردم و حل مشکلات کشور، تصفیه دولت از جریان ضدمردمی و ضدانقلاب اصلاحات است به شرط آن که افراد "صفر کیلومتر و بی‌تجربه" جای نیروهای اصلاحات را نگیرند که در آن حالت دولت و زیر مجموعه‌های آن از چاله به چاه خواهند افتاد! دکتر کوشکی
  • هادی IR ۱۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    3 6
    اقای سلیمی نمین خواهشا تعارف پاره نکنید ایثارگری رییسی را باید مردم تایید کنند نه شما ها که کاسه داغ تر از اش هستید مردم توی این تورم افسار گسیخته دارند از بین میروند واین اقا حدود سه ماه است که کلید ریاست جمهوری را بدست کرفته اما همچنان ایشان ووزیرانشان واقایان مجلسی ها هم همه نظاره گر گرانی هستند وهیچ اقدامی را انجام نداده اند بعد شما تعارف تیکه پاره می کنید اقا بس است مردم از این حرفها خسته شده اند فکری به حال معیشت مردم بکنید بجای این حرفهای بیهوده که هیچ ارزشی ندارد
  • IR ۱۳:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    2 4
    بورس الان به یک ایثارگری نیاز دارد
  • IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    4 1
    احسنت مرحبا
  • IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    6 1
    آقاى سلیمی نمین. چرا اینچنین هراس در دل اصلاح طلبان راحت طلبان غرب گدا بی خواصیت وکاهل وپر مدعا ایجاد میکنید. برای این جماعت فقط زر اندوزی. در قدرت بودن. وکار نکردن وملت را بروز سیاه نشوندن معنا میدهد. ایثار واز خودگذشتگی مرد مومن انقلابی می خواهد مثل سردار شهید سلیمانی وابراهیم ریسی.
  • DE ۰۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    1 0
    من از جناب آقای رییس انتظار داشتم ایشان همان روز که انتخاب شد یک بخشنامه بنویسد و اعلام کند که ظرف ۲۴ ساعت بایستی دلار از ۲۶ هَزار بشود یک هَزار و تمام تحریمها تا عصر قلمبه ای لق! شوند و اقتصاد با سرعت دور خو د بچرخد و حقوق و مزایای ما بچربد و تورم کلا دستگیر و زندانی شود....و چنان روغنی به اقتصاد بزند که هم سانتی روفوش بچرخد هم طایر زاپاس خودروها و چون بخشنامه نداد من دیگر به او رای نمیدهم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس