کد خبر 1292775
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
کلاهبرداری از بانوان به بهانه اجرای کنسرت

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری اعضای باند ۳ نفره‌ای که از دختران جوان اخاذی می‌کردند، خبرداد.

به گزارش مشرق، سرهنگ کارآگاه جهانگیر تقی پور معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار کرد: زن جوانی به اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران مراجعه و اعلام کرد که از طریق یکی از دوستانم با مرد جوانی آشنا شدم و برای برگزاری کنسرت مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به حساب پدرش واریز کردم، اما بعد از انتقال وجه دیگر تلفن هایم را جواب نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید

کلاهبرداری به بهانه واریز اشتباهی پول

وی افزود: در بررسی‌های پلیسی مشخص شد صاحب حساب فوت کرده و متهم با استفاده از کارت بانکی پدر فوت شده‌اش از مال باخته کلاهبرداری کرده است.

معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی تهران ادامه داد: با رصدهای اطلاعاتی محل‌های تردد متهم تحت کنترل در آمد و وی در محدوده میدان ونک دستگیر شد.

وی افزود: متهم پس از انتقال به این پلیس به ۱۳ فقره کلاهبرداری با همکاری ۲ همدستش در استان البرز و تهران اعتراف کرد و گفت که با ترفندهای مختلف مانند اجرای کنسرت و ازدواج از بانوان جوان کلاهبرداری می‌کردند.

سرهنگ تقی پور با بیان اینکه سایر همدستان وی نیز در عملیات مستقل دیگری دستگیر شدند، گفت: کارشناسان ارزش مالی اموال کلاهبرداری شده را ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان برآورد کرده اند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس