کد خبر 1292772
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱
طب سنتی ایرانی هیچ مخالفتی با واکسیناسیون ندارد

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با وجود برخی ادعاهایی که در سطح جامعه مطرح می‌شود، طب سنتی ایرانی هیچ مخالفتی با واکسیناسیون ندارد.

به گزارش مشرق به نقل از وزارت بهداشت، نفیسه حسینی یکتا با بیان این مطلب گفت: در منابع مختلف این مکتب طبی روش‌هایی داریم که مشابه واکسیناسیون امروزی است و می‌توان گفت طب سنتی ایران ادعای پیشگامی در این مسیر را دارد.
 

بیشتر بخوانید

واکسن های مختلف، کرونا را مهار خواهند کرد؟

وی با بیان این مطلب که در شرایط کنونی کشور لازم است از همه روش‌های کمک‌کننده در مقابله با این همه‌گیری بهره بگیریم، افزود: واکسیناسیون و رعایت توصیه‌های بهداشتی یکی از روش‌های مؤثر در پیشگیری از ابتلا به این بیماری است و در کنار آن، تقویت سیستم ایمنی به کمک آموزه‌ها و روش‌های ایمن و مؤثر موجود در طب سنتی ایرانی، همه می‌توانند در پشت سر گذاشتن این شرایط بحرانی کمک‌کننده باشند.

مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت گفت: از ابتدای همه‌گیری کرونا، سلامتکده‌های طب سنتی ایرانی در خدمت عموم جامعه برای کمک به بهبود مبتلایان بودند و در شرایط کنونی که واکسیناسیون از اولویت‌های جدی کشور است، برای سرعت‌بخشی به امر واکسیناسیون وارد عمل شده و تزریق واکسن را نیز انجام می‌دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 6
  • مهدی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    6 2
    مخالفتی هم باشه با واکسن اجباری هست والا کسی با واکسیناسیون عمومی مخالفتی نداره....در ضمن این ادعا رو کسی می‌کنه که خودش جز مدیران ارشد عین اللهی هست...معلومه چاقو دسته خودش رو نمیبره
  • IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 7
    تمام فنته نزدن واکسن زیر سر همین مارمولکهاست.
  • IR ۱۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    7 1
    دیه فوتی های واکسن را بدهید
  • عباس IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    7 0
    واكسني كه مجوز تزريق اضطراري رو داره با چه حقي و با مسووليت چه نهاد يا شركت توليدكننده اي داريد به عموم مردم اعم از زنان باردار، كودكان تا 12 سال و عموم مردم تزريق مي كنيد؟ چه كسي/نهادي/شركتي/وزارتخانه اي...مسوول عواقب و مرگ و مير ناشي از واكسيناسيون است؟ چگونه ممكن است واكسن هيچ اطلاعاتي نداشته باشد كه متشكل ازچيست؟ عوارضش كدامست و بسياري از سوالات ديگر كه مجالش نيست؟ مردم از بسياري از متخصصين بهتر و بيشتر مي فهمند و زير بار كار غيرقانوني واكسن اجباري نمي روند و آنها كه آزادانه تن به واكسيناسيون دادند دراثر اغواي گروهي خاص از پزشكان و تبليغات حول واكسن بوده و بسياري پشيمانند و بسياري دوز دوم را نمي زنند.
  • درمان شده ام اس با طب اسلامی IR ۱۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    این نهاد نامپر نایودی طب سنتی و اسلامی است طب ایرانی و‌اسلامی هم مخالف شدید صدمات واکسن است هم ابردارو واکسن امام کاظم را به عنوان واکسنی قاطع و بی همتا در برابر تمام سویه ها بدون عوارض و دارای سودهای فراپان معرفی کرده و نیز درمانگر قاطع فوری و بدون یک مورد فوتی درصورت استفاده ی صحیح واکسن داریم چه واکسنی هرکدام از افرادی که این واکسن را صحیح استفاده کرده اند می توانند بدون ماسک به بخش کرونایی ها بروند و با هم جنس های خود روبوسی کنند... چرا وزارت بهداشت یک بار این ادعا را خودش با استفاده از داوطلبان امتحان نمی کند؟
  • نه به واکسن IR ۱۷:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    0 0
    حالا جالبه که یک نفر از وزارت بهداشت میاد میگه طب سنتی هم با واکسیناسیون موافقه. فقط برای اینکه عده ای که به طب سنتی رو آوردن را هم مجبور به استفاده از واکسن کند. خانم دکتر طب سنتی کجا گفته این واکسن ها استفاده بشه؟ طب سنتی کجا گفته که همه باید حتما واکسن بزنن؟ چرا فرافکنی؟ چرا دروغ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس