کد خبر 1292736
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰
در دربی پورتو طارمی و بیرانوند چه کردند؟+ فیلم

شب گذشته طارمی در دیدار مقابل بیرانوند نمایش خوبی داشت و توانست بازیسازی کند و از طرف دیگر دروازه‌بان کشورمان مهارهای خوبی به ثبت رساند.

به گزارش مشرق، شب گذشته در چارچوب هفته دهم لیگ پرتغال، پورتو مقابل بواویشتا به برتری ۴ بر یک رسید و طارمی توانست در حضور ۷۰ دقیقه‌ای خود ۲ پاس گل بدهد و نمایشی زیبا به ثبت رساند. 

از طرف دیگر اما،‌ بیرانوند حضور ۹۰ دقیقه در ترکیب بواویشتا داشت و با وجود ۷ سیو ولی ۴ گل دریافت کرد تا شبی تلخ را تجربه کند.

در دربی پورتو طارمی و بیرانوند چه کردند؟ +فیلم

هر ۲ ستاره کشورمان نمره خوبی از رسانه‌ها گرفتند و با توجه به عملکردشان جزو بازیکنان برتر زمین بودند. طارمی با ۲ پاس گل و ساخت ۳ موقعیت بزرگ و طلایی برای پورتو ، نمره ۸.۱ را از سوی رسانه «سوفااسکور» گرفت و به یکی از بازیکنان برتر میدان لقب گرفت. مهاجم کشورمان یک گل نیز زد که در چون شرایط آفساید به ثمر رسیده بود، با ویدیوچک مردود اعلام شد.

بیشتر بخوانید:

کمپین آشکار علیه مهدی طارمی

در دربی پورتو طارمی و بیرانوند چه کردند؟ +فیلم

طارمی در دیدار مقابل بواویشتا یک موقعیت بزرگ را از دست داد و تنها ۲ شوت به سمت دروازه زد که هیچکدام در چارچوب نبودند. ستاره پورتو ۱۶ پاس صحیح به یارانش ارسال کرد تا دقت پاس ۸۴ درصد را به ثبت رساند. او ۳۵ بار توپ را لمس کرد و در نبردهای هوایی کاملا موفق بود. 

در دربی پورتو طارمی و بیرانوند چه کردند؟ +فیلم

مهاجم کشورمان طبق اطلاعات نقشه حرارتی بیشتر سعی داشت در میانه زمین و سمت چپ میدان بازی کند از سمت چپ به نفوذ تیمش کمک کند. او در بازی قبلی لیگ پرتغال مقابل توندلا که هت‌تریک نیز کرد، بیشتر از سمت چپ سعی داشت به محوطه جریمه نزدیک شود. 

در دربی پورتو طارمی و بیرانوند چه کردند؟ +فیلم

اما بیرانوند با اینکه ۴ گل دریافت کرد و توانست آمار خوبی به نمایش گذارد و ۷ مهار در این مسابقه داشته باشد. دروازه‌بان کشورمان از سوی رسانه سوفااسکور نمره۶.۹ را گرفت و بهترین بازیکن بواویشتا شد. او ۴ بار از درون محوطه جریمه شوت‌های بازیکنان پورتو را مهار کرد تا نشان دهد با اینکه دروازه‌اش باز شده ولی نمایش خوبی به ثبت رسانده است. 

مهارهای بیرانوند در این مسابقه را در زیر مشاهده کنید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    1 0
    کاری به عملکرد طارمی در پرتغال ندارم . فقط تیم ملیمون رو به حاشیه نبر آقای طارمی
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    1 0
    دفاع تیم بیراوند اسکل شده بودند . بیراوند هم دروازه بان و هم دفاع بود . 4 تا گل حتمی نجات داد و 4 تا خورد . اشکال از بیراوند نبود . دفاع خیلی ضعیف و خنگی داشتند . تیم مقابل خیلی روی پاسها تمرین کرده بودند .
  • گلر پرناز IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۳
    0 0
    من ب همکارم علیرضا نمره بیست رو میدم موفق باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس