کد خبر 1292643
تاریخ انتشار: ۹ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵
قتل

ساعت ۳:۳۸ بعد از ظهر جمعه ۷ آبان مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد در تماس با بازپرس محمد وهابی، کشف جسد مرد میانسالی را مخابره کردند.

به گزارش مشرق، ساعت ۳:۳۸ بعد از ظهر جمعه ۷ آبان مأموران کلانتری ۱۸۱ وردآورد در تماس با بازپرس محمد وهابی، کشف جسد مرد میانسالی را مخابره کردند.

به‌دنبال اعلام این خبر، بازپرس شعبه دوم دادسرای امور جنایی پایتخت و تیم بررسی صحنه جرم راهی محل شدند. در تحقیقات اولیه مشخص شد کوهنوردان و افرادی که برای تفریح به منطقه وردیج رفته بودند، جسد مرد میانسال را ته دره مشاهده کرده و موضوع را به پلیس اعلام کرده بودند.

بیشتر بخوانید

با حضور تیم جنایی در این منطقه کوهستانی آثار خون مشاهده شد. با کمک مأموران آتش نشانی، جسد از ته دره بیرون کشیده شد در معاینات اولیه تیم جنایی با جسد مردی حدوداً ۵۰ ساله روبه‌رو شدند که لباس خانه به تن داشت و داخل ملحفه و چادر پیچیده شده بود. هیچ مدرک شناسایی که هویت قربانی را برملا کند نیز به‌دست نیامد.

متخصصان پزشکی قانونی زمان مرگ را حدود ۱۲ ساعت قبل از کشف جسد اعلام کرده و آثار ضربات متعدد جسمی نوک تیز و جسمی سخت به سر و قفسه سینه مرد میانسال دیده می‌شد.بدین‌ترتیب این فرضیه مطرح شد که عامل یا عاملان قتل، پس از اینکه مقتول را به آنجا کشانده‌اند در یک درگیری شدید و بعد از شکنجه، جسد را به پایین پرتاب کرده‌اند. بازپرس جنایی دستور شناسایی هویت قربانی و عامل یا عاملان قتل را صادر کرد.
 

منبع: روزنامه ایران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس