کد خبر 1292228
تاریخ انتشار: ۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷
نسل جدید تویوتا لندکروزر

شرکت تیونینگ لیبرتی واک، کیت بدنه‌ی جدیدی برای خودرو شاسی‌بلند تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ ارائه می‌دهد که در آن قطعاتی مانند سپر جلو، دیفیوزر، اسپویلر و رینگ‌ها با قیمت ۱۹,۵۸۰ دلار به فروش می‌رسد.

به گزارش مشرق، هر زمان که یکی از خودروسازان ژاپنی محصول جالب و جدیدی روانه بازار می‌کند، شرکت تیونینگ لیبرتی واک (Liberty Walk) قطعاتی معرفی می‌کند که ظاهری وحشی به خودرو می‌بخشند. به گزارش موتوروان، طراحی بیرونی توسط این شرکت سازنده کیت بدنه خودرو به‌ندرت جذاب، اما همیشه جالب است. تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ جدیدترین خودرویی به شمار می‌رود که این کیت بدنه را دریافت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید

گران‌قیمت‌ترین شاسی بلند لوکس چینی در بازار ایران +عکس

نسل جدید تویوتا لندکروزر +عکس

لیبرتی واک قسمت جلویی تویوتا لندکروزر ۲۰۲۲ را با سپر پایین جدید به همراه چراغ‌های مه‌شکن در گوشه‌های پایینی آن تغییر می‌دهد. همچنین جلوپنجره جدیدی با مش مشکی و قطعه‌ای متقاطع که لبه‌های پایین چراغ‌های جلو را در قسمت دماغه شاسی‌بلند متصل می‌کند، وجود دارد. نشان «Liberty Walk» بین این نوار و کاپوت را اشغال کرده است.

نسل جدید تویوتا لندکروزر +عکس

شرکت تیونینگ ژاپنی همچنین کاپوت فیبر کربنی را به‌عنوان بخشی از کیت بدنه ارائه می‌دهد. تغاری گل‌گیر برجسته یکی از عناصر مشترک در طراحی لیبرتی واک است و در اینجا نیز خودنمایی می‌کند. این قطعات باعث می‌شوند بدنه‌ی لندکروزر جدید بسیار عضلانی‌تر شود. از زاویه‌ی عقب، می‌توانید نگاه بهتری به خروجی‌های پشت گل‌گیرها داشته باشید. لیبرتی واک همچنین اسپویلرهایی به سقف و زیر شیشه عقب اضافه می‌کند. در زیر سپر، یک دیفیوزر و خروجی اگزوز با شکل ذوزنقه‌ای در هر طرف وجود دارد.

نسل جدید تویوتا لندکروزر +عکس

لیبرتی واک این کیت را در چند بسته ارائه می‌دهد. ارزان‌ترین نسخه شامل سپر جلو، دیفیوزر عقب، خروجی اگزوز و تغاری‌های گل‌گیر به قیمت ۶۲۷۰ دلار است. پیشنهادی که جلوپنجره و هر دو اسپویلر عقب را به بقیه قطعات اضافه می‌کند، ۸۵۸۰ دلار قیمت دارد. در نهایت، خریداران می‌توانند کاپوت فیبر کربنی را با قیمت ۱۴,۰۸۰ دلار به سایر موارد اضافه کنند.مشتریان می‌توانند با پرداخت ۵۵۰۰ دلار، مجموعه‌ای از رینگ‌هایی که لیبرتی واک در تصاویر این لندکروزر نشان می‌دهد، به محصول خود اضافه کنند. این رینگ‌ها دارای رنگ مشکی و طرحی با چند جفت پره هستند. اگر مشتریان به‌روزرسانی‌های ملایم‌تری برای تویوتا لندکروزر خود ترجیح بدهند، بخش مادلیستا (Modellista) تویوتا کیت بدنه دیگری برای نسل جدید این شاسی‌بلند دارد. این شرکت همچنین دارای گزینه‌های جدیدی برای رینگ و چرخ است.

منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    11 18
    از این ظاهر زشت لندکروزر واقعاً بدم میاد. حالت قوطی کبریتی داره. یعنی باید به فکر نسل جدید باشند.
    • IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      12 9
      گیرت نمیاد
    • محمد IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
      10 7
      هر وقت پولت رسید بجا ماکتش خودشو یخری بگو زشته
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    13 0
    تویوتا لندکروز سلطان جاده های صعب العبور و مناطق روستایی دور افتاده، نسل جدید و قدیم هم برایش فرقی نداره
  • افشین IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    5 1
    این تانک یا خودرو؟؟ ما در آرزوی یک پراید اینا لیست هزار دلار میدن قیف ماشينشون رو عوض کنند. لعنت بر دنیای سرمایه داری و لیبرالهای زالو صفت.
    • ممد IR ۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
      0 0
      واقعیت
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    2 0
    اه زه بغل نداره چرا؟!!
  • ناشناس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    6 0
    جیگرمون حال اومد
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    1 0
    چه فایده یه عده از خدا بی خبر مال مردم رو گرو کشین نمیزارن وارد بشه ما باید ماشین از رده خارج دوشرکت ایران خوردو وسایپا مال عهد بوق میباشد بخریم واز برند های معتبر وبا کیفیت محروم بشیم فقط ببینید کسی هست از این شرایط راضی باشد
  • احمدرضا صالحی IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    0 0
    ماشاالله علی حضرت خدا ی جاده
  • راننده IR ۲۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۸
    3 0
    تویوتا هم خودروشد؟خودرو فقط ساخت ایران خودرو وسایپا فاتح جاده های صعب العبور گورستان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس