کد خبر 1292058
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۵
نبود قطعات الکترونیکی ترمز فولکس را هم کشید

شرکت فولکس واگن آلمان به خاطر تداوم کمبود قطعات یدکی الکترونیکی پیش‌بینی خود نسبت به عرضه و فروش را کاهش داد و اعلام کرد، ممکن است دست به اخراج کارگرانش بزند.

به گزارش مشرق به نقل از رویترز، شرکت خودروسازی فولکس واگن آلمان که بزرگ‌ترین شرکت خودروسازی در اروپا به شمار می‌رود اعلام کرد نبود تراشه‌های الکترونیکی متعاقبا قطعات یدکی الکترونیکی خودرو باعث شده تا سود این شرکت در سه ماهه سوم سال جاری پایین بیاید.

این شرکت همچنین گفته که به خاطر این مسأله چشم‌انداز تولید و فروش خوردوهایش پایین آمده و ممکن است به خاطر این مسأله مجبور شود برخی کارگرانش را اخراج کند.

شرکت فولکس واگن همچنین اخیرا مجبور شده تا به سمت تولید خودروهای برقی برود چرا که شرکت خودروسازی تسلای آمریکا یک کارخانه جدید در برلین راه‌اندازی کرده است.

در حالی که شرکت فولکس واگن می‌خواست به بزرگ‌ترین فروشنده خودروهای برقی در جهان تبدیل شود، اما نبود قطعات الکترونیکی باعث شده تا این شرکت نتواند به هدفگذاری خود برسد.

این شرکت خودروسازی طی سال گذشته ۲۲۳ میلیارد دلار خودرو فروخت و انتظار دارد برای سال جاری شاهد افزایش بیشتر فروش خود باشد.

مدیرعامل آن می‌گوید فولکس باید بهره‌وری را در تولیدات خود افزایش داده و هزینه‌های ثابت را پایین بیاورد تا بتواند رقابت‌پذیری خود را حفظ کند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    0 0
    خیلی هم عالی!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس