کد خبر 1282881
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۷
بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱

در سراسر جهان برنامه‌های زیادی برای کاهش آلایندگی اجرا می‌شود که یکی از آن‌ها تولید خودروهای برقی است.

به گزارش مشرق،‌ امروزه، تعداد زیادی از کشورها ممنوعیت استفاده از خودروهای سوختی بین سال‌های ۲۰۳۰ تا ۲۰۳۵ را اعلام کرده اند که این امر گرایش مردم به سمت خودروهای جایگزین را افزایش می‌دهد. دولت بریتانیا اعلام کرده است که تا سال ۲۰۳۰، هیچ خودروی بنزینی یا دیزلی در این کشور فروخته نمی‌شود و تا سال ۲۰۳۵، فروش خودروهای هیبریدی نیز ممنوع خواهد شد.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا در ماه ژوئن گفت که کانادا فروش خودروهای بنزینی جدید و کامیون‌های سبک را از سال ۲۰۳۵ ممنوع می‌کند تا میزان انتشار گازهای گلخانه‌ای در سراسر کشور تا سال ۲۰۵۰ به صفر برسد. در حالی که ایالات متحده هنوز تاریخی را تعیین نکرده است. مسئولان محلی در کالیفرنیا نیز به عنوان بزرگترین بازار خودرو در آمریکا، سال گذشته اعلام کردند که از سال ۲۰۳۵ به طور کامل به سمت خودروهای برقی حرکت می‌کنند.کمیسیون اتحادیه اروپا اهداف سخت تری را برای جلوگیری از انتشار بیشتر دی اکسید کربن در نظر گرفته است که فروش خودروهای سوختی را ظرف ۱۴ سال متوقف می‌کند.

۱۰ مدل برتر سال ۲۰۲۱

خودروی Kia E-Niro

با داشتن انواع مختلف و قیمت مقرون به صرفه، به خودروی برقی مورد علاقه رسانه انگلیسی تلگراف تبدیل شده است.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

فولکس واگن ID.۳

شرکت فولکس واگن ممکن است انواع بیشتری را به ID.۳ اضافه کرده باشد، ظاهراً هر روز این کار را انجام می‌دهد. این برند مطرح با ترکیب باتری و موتورهای مختلف، طیف وسیعی از تغییرات و عملکرد را در اتومبیل‌های خود ارائه می‌دهد. قیمت این ماشین لوکس ۳۹ هزار دلار است.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

تسلا مدل ۳

تعجب آور نیست اگر بگوییم که مدل ۳ شرکت تحت مالکیت ایلان ماسک هزاران خریدار در سراسر جهان داشته است. این خودرو دارای یک فضای داخلی مینیمالیستی هوشمند و دسترسی به سوپرشارژر تسلا است و قیمت آن با توجه به امکانات متنوع و عملکرد برتر، ۵۵ هزار دلار است.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

پورشه تایکان

بدون شک بهترین خودروی برقی در حال فروش بازار امروز است، اما قیمت بسیار بالایی دارد. طراحی داخلی زیبا، چهار درب و کیفیت عالی از مزیت‌های این ماشین است، قیمت این اتومبیل از ۹۳ هزار دلار شروع می‌شود.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

فورد ماستنگ مک-ای

با استفاده از Mach-E، فورد یک SUV لوکس ساخته است که یکی از طولانی‌ترین بردهای خودروهای برقی را با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌دهد. همچنین اندازه آن بسیار مناسب است. قیمت آن ۵۱ هزار دلار است.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

جگوار I-Pace

این خودرو جوایز زیادی از جمله جایزه اتومبیل سال ۲۰۱۹ را دریافت کرده چرا که این خودرو نه تنها از بیشتر اتومبیل‌های برقی هیجان انگیزتر است بلکه از نظر زیبایی و سرعت یکی از بهترین خودروهای برقی دنیا محسوب می‌شود. قیمت اولیه آن ۸۹.۹ هزار دلار است.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

فیات ۵۰۰

فیات تا حدی درخشش هوندا E را زیر سوال برده است. ظاهر خوب و عملکرد فوق العاده، قیمت مناسب حدود ۲۷، ۵۰۰ دلار از جذابیت این خودرو هستند.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

کیا سول

یکی از منحصر به فردترین خودروهای برقی، Soul EV است. فضای داخلی بسیار وسیع و فرمان عالی، قیمت ۴۷ هزار دلار باعث شده این ماشین، مشتریان زیادی داشته باشد.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

واکسهال موکا-ای

طراحی چشمگیر آن سبب می‌شود کمبود امکانات نسل دوم موکا را نادیده بگیرید. با داشتن چرخ‌های بزرگتر، عملکرد خوبی دارد در حالی که چسبندگی کافی روی شاسی را برای جلوگیری از واژگونی حفظ می‌کند. قیمت اولیه آن ۳۹.۸ هزار دلار است.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

رنو زویی

چند سال پیش یک باتری بزرگتر و یک فضای داخلی جدید به این مدل اضافه شد. Zoe در جاده یکی از راحت‌ترین خودروهای برقی است.

بهترین خودروهای برقی در سال ۲۰۲۱ +عکس

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۸:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۷
    0 0
    وما هنوز پراید و پژو و کوییک و.. ۳۰ سال پیش را با منت به مردم انهم ۱۵۰ میلیون میفروشیم جالب نیست
  • IR ۲۱:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۷/۱۹
    0 0
    ای کاش تسلا بعد این همه تولید خودروی برقی ماشین آتشنشانی هم تولید میکرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس