رئیسی نمایه

رئیس جمهور در بازدید از وزارت نفت گفت: در مسیر وضع جایگاه‌های عرضه سوخت را بررسی کردم که خوشبختانه شرایط مساعد بوده و سوخت‌گیری در جریان است و تلاش ما باید این باشد که مردم نگرانی نداشته باشند.

به گزارش مشرق، پیش از ظهر امروز سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور با حضور سرزده در وزارت نفت، به پیگیری وضعیت روند سوخت‌رسانی به خودروها و فعالیت مجدد جایگاه‌های سوخت کشور پرداخت. 

رئیسی در این بازدید گفت: در مسیر وضع جایگاه‌های عرضه را بررسی کردم که خوشبختانه شرایط مساعد بوده و سوخت‌گیری در جریان است،‌  تلاش ما باید این باشد که مردم هیچ‌گونه نگرانی نداشته باشند.

رئیس جمهور در جریان این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده، تاکید کرد که همه تلاش ما باید این باشد که مردم هیچگونه نگرانی نداشته باشند.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه این حمله سایبری نه اولین بار است نه آخرین بار، تصریح کرد: خودتان را برای پیشگیری و مقابله آماده و ایمن کنید.

در جریان این دیدار، وزیر نفت اقدامات این وزارتخانه را برای رفع مشکل پیش آمده در سامانه سوخت تشریح کرد.

آیت‌الله رئیسی قبل از حضور در وزارت نفت در یکی از جایگاه‌های توزیع بنزین حضور یافت و با مردم و کارکنان این جایگاه عرضه سوخت درباره وضع سوخت‌گیری گفت‌وگو کرد.

حضور سرزده رئیس‌جمهور در وزارت نفت و یک پمپ بنزین

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • CA ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 0
    خیلی راحت میشه با encryptor از هک شدن آنلاین آی پی ها جلوگیری کرد و یا حتی یک ابزار پسورد یا همان رمز عبور داشت تا رمز عبور قدرتمند داشت و یا کلا آی پی های خارج ایران جدید دسترسی به آی پی های کنترلی کاملا مسدود بشه
    • امانی IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      0 0
      عزیز جان حرف شما کاملا درست هست اما خودت هم میدونی هکرها اعم از شخصی یا دولتی هم با این ابزار اشنایی کامل دارند وبقول معروف هر تکی را با پاتک میشه جواب داد پس به این راحتی هم که میفرمایی نیست مطمینا بابرنامه ریزی ونصب داده های امنیتی بهتر میتوان هم از تکرار وهم از منظر قدرت هک شدن جلوگیری کرد
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    0 1
    حضور به چه درد میخوره سامانه رو درست کن بابا
    • IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
      0 0
      سامانه دونه دونه درست شده و داره تکمیل میشه جناب!
  • IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    1 0
    همه چیز مرتب شده به کوری چشمت بابا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس